icon
مرا هم بپذیر! :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

مرا هم بپذیر!

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۰۵ ب.ظ

دیده ای این فیلم های دهه 70 هالیوود و فرانسه را؟

داستان نواخانه های پر از بچه های بی سرپرست را؟

دیده بودی وقتی یک زوج جوان برای بازدید می آمد ، بچه ها چطور خودشان را مرتب و میکردند و به شیوه خودشان مشغول دلبری و شیرین کاری میشدند؟؟!

چه رقابتی میشد برای بردن دل بازدید کننده ها!



حالا شده داستان من خانوم!

میدانم منطق میگوید تو مادر ساداتی

اما

هرگاه به سراغمان می آیی سخت سعی میکنم مرتب و باشم و دلبری کنم!

شاید مرا هم دیدی و اینبار چشمانت مرا گرفت و دستم را گرفتی و بردی!

و من

بتوانم یک بار با دل و سیر و خیالی مطمئن به شما بگویم:

مادر!!


و آیا میشود یکبار هم که شده از صف بچه های منظم و مرتب بگذری و من آخر صفی را ببینی؟

آیا میشود؟




پ ن 1:

مرا هم به بپذیر به فرزند خواندگی!

پ ن 2:

قول داده بودم چیزی به غیر از تو ثبت نکنم! تا تو هستی!

پ ن 3:

تقدیم به مهم ترین بهانه ی زندگیم! مادرم!

نظرات (۳)

۳۱ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۱۴ شاگرد کریمه اهل بیت
بی تاب می شوم از فکر نوازش مهربانیت
ولی ترس دارم و شرم
تند تند می روم آن پشت، آخر صف خودم را قایم می کنم
اگرچه پابلندی می کنم تا نگاه نگران و مشتاقم شما را جستجو کند

خانوم جان!
می شود یکبار هم لطفت را از آخر صف شروع کنی؟

پاسخ:
خداکند که بشود

مادر سلام، گوشه ی چشمی به ما کنید
مادر سلام، درد مرا هم دواکنید

با این امید در زده ام تا که وا کنید
لطفی به این اسیر یتیم گدا کنید

"میلاد حضرت مادر، فاطمه الزهرا سلام الله علیها مبارک"
پاسخ:
و همچنین
سلام
همیشه حس وبلاگ شما رو دوست می داشتم برادر ِ ندیده ام ..
اللهم عجل لولیک الفرج به حق ِ مادر ِ حساس ِ عالم

خدایا .. همه مادرها رو در پناه خودت حفظ کن .
پاسخ:
علیکم السلام
ممنون از حس نظر شما

الهی آمین

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی