icon
میشه نگام کنی؟ :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

میشه نگام کنی؟

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲ ب.ظ



میشه نگام کنی؟ راحت شه زندگیم؟

چشم برندار ازم! میپاشه زندگیم!

هرکس به جز تو رو انکار میکنم

من عاشقت شدم اقرار میکنم




مسجد شهدا

شب دوم

تیر۹۳


پ ن: اگر دل سیاهی دارید اگر لوح وجودتان سیاه شده اگر چرک وجودتان را گرفته اگر فکر میکنید خیلی الوده اید ما به شما گریه ی بر اباعبدلله را توصیه میکنیم این شبها. گریه بر ناراضایتی خدا گریه بر فشار قبر گریه بر غربت امام زمان صد در صد تضمینی با گواهی پروردگار. فقط کافیست از امشب خود را به یکی از کلونی های نور نزدیک کنید. عجله کنید.


پ ن ۲: عکس با دوربین

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۳
مسیح

رمضان

نظرات (۲)

۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۰:۰۳ سراجا منیرا
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
یا رَحیمُ 
مَن بِیَدِکَ ناصِیَتی
مَن لی غَیرُکَ-
خُذ بِیَدِکَ وَ بِرَحمَتِک
سر نوشت من به دست توست 
و غیر از تو کسی را ندارم.
مرا در پناه مهر خود گیر
پاسخ:
الهی امین

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی