icon
از این دفترا! :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

از این دفترا!

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۰ ق.ظ


از اول دبستان تا دبیرستان و گاهی دانشگاه از این دفترا استفاده میکردم

یادم نمیاد برای خرید قبل مهر دفتر خریده باشم

اینم یکی از مزایای داشتن خواهر و برادر زمان جنگه

یادمه یه بار سر کلاسی تو دبیرستان یه زنگ کامل سوژه ی معلم شدم داشت تو کلاس قدم میزد و یه دفعه نگاهش به دفترم افتاد یه دفعه انگار مسخ شد

گفت: امیری تو اینا رو از کجا گیر آوردی؟؟!

کل زنگ رو داشت از این دفترا و خاطراتی که به موزات این دفتر براش مونده بود میگفت.

هنوزهم یه چنتایی ازش دارم

جزو معدود فسیل هایی بودم که تو عصر انفجار اطلاعات مجبور بودم شبش بشینم چند صفحه رو خط کشی کنم با خطکشاش دالبری و مداد قرمز

بوی مهر میاد اما انگار من کور بو شدم!



پ ن:

میگن کر بو ولی من میگم کور بو

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۱

نظرات (۳)

چه اتفاق بی نظیریه
که روز اول مهر معلمتو ببینی
و تازه تو اونو نشناسی و اون تو رو بشناسه و صدات کنه و تو همینطور مات و مبهوت تو صورتش زل بزنی تا ببینی کیه که بهت گفته سلام دخترم (البته اینجاش با خجالت هم توام بود)

صبح اول مهر خیلی خوب بود با این اتفاق:)
پاسخ:
الحمدلله
بله خیلی لذت بخشه
۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۶:۴۷ عباس الاسوند
سلام علیکم...
+بروز شدیدم با شهدا نوشت(سلام آقا)
+محفل روضه ی امشب فراموش نشه!!!
شب زیارتی اباعبدالله الحسین(ع)امشب این روضه رو گوش بدید
در بخش روضه هفتگی سنگر...
10دقیقه روضه نه وقت منو میگیره نه وقت شما!!!
این نوکر بد، فدای اربابی که
از جون غلام باوفا می سازد ...

یاعلی-التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم
ما هم داریم از این دفتر ها :)
نوستالژی هستند به اصطلاح... :)
پاسخ:
بله

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی