icon
شهادت یک اقدام فرهنگیست... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

شهادت یک اقدام فرهنگیست...

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ب.ظ

میگفت:

هی فاز برداشتین میگید بریم شهید شیم بریم شهید شیم

چه خبره؟؟ همین چهارتا جوون ریشو و مذهبی هم بخواید برید خودتون رو بکشید و به قول خودتون شهید شید چی میمونه تو این شهر؟

وایسید زندگی کنید بلکن آدم تو خیابون تو شهر مثل شما هارو ببینه، برید شهید شید که روز به روز کمتر شید؟

گفتم:

ببین تو خانوادتون شهید دارید؟

گفت:

نه

گفتم:

ما تو خانوادمون یه شهید داریم

داییم

اونقدری که رفتن دایی شاخ شمشادم یک خانواده و فامیل رو تحت تاثیر قرار داد و عوض کرد یک موسسه فرهنگی با ملیاردها ملیارد بودجه نمی تونست این کار رو بکنه

من ریشویی که میگی اگه برم شهر یکی از ریشوها و مذهبی هاش کم میشه نتیجه اون اتفاق و رفتنم و الا معلوم نبود من الان کجا باشم

یه شهید با رفتنش صد نفر رو به راه میاره

شهادت یه کار فرهنگیه

یه اقدامه!

از سر باز کردن دنیا نیست!


هیچی نگفت...








پ ن:

خدایا

این همه میرم گلزارای ایران رو میگردم و گله به گلش رو اشک میریزم

اگه قطعه مرده ها خاکم کنند

دیوونه میشم

تو رو خودت!!

نظرات (۹)

سلام،خوشبحالتون چقدر دغدغه ی شهادت دارید.آدم باید ببینه فعلا جامعه اسلامی بهش نیاز داره یا نه؟! یه زمانی نیاز جامعه ی اسلامی بودن و موندن و کار کردن و ساختن جامعه است حالا با هرچی یکی با درسش یکی با غیلم سازیش، یه زمانی هم نیاز به خون شهید هست که دیگه او وقت زمان شهادته! + پ ن عالی ++
پاسخ:
سلام علیکم
اول یک نکته رو بگم، همچنان آدرسی در پس نام شما نیست گاهی بعضی نکات بی جواب میمونه
___
دغدغه شهادت نکته عامل برتریی نیست، شهید زندگی کردن مهمه
نکته بعدی اینکه تلاش برای شهادت ساکن نیست، شما کار میکنید و در جریان کار هست که لایق شهادت میشید
به قول اون جمله معروف که میگه:
اگر نسیم خفته دیده ای
شهید عافیت طلب نیز خواهی دید
بعد حالا شناخت حاصل شد چه لزومی به این کار بود اصلا؟! شاید من مخاطبی بودم که اصلا وبلاگ نداشتم! اونوقت چی؟!
پاسخ:
شما در بیان آیدی داشتید و این یعنی وبلاگ داشتید، و نوع کامنت گذاری ها هم متفاوته
گاهی حس میکنه ادم که کسی اینجا کامنت میگذاره صاحب وبلاگ رو میشناسه و این صاحب وبلاگ رو معذب میکنه

بله عذر میخوام باعث عذاب شدم اگر....
پاسخ:
وبلاگ و مطلب برای نظر گذاشتن مخاطب نوشته میشه
ممنون که تشریف میارید و نظر میگذارید و اگر در ادامه هم مطلبی بود که نیاز به نظر داشت و تبادل نظر حتما این کار رو انجام بدید


سپاس
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۴۰ همین من ساده
سلام .
منم یه خورده فکر کردم ...دیدم حتما از وبلاگ تون خوشم اومده و یحتمل یه چندین بارم سر زدم بعدش برای راحتی گذاشتمش تو لیست وبلاگ هام.
در هر صورت خوشحال میشم بازم به من سربزنید.
پاسخ:
علیکم السلام
خیلی ممنون از حضور و لطفتون
حتما ان شا الله
انشاالله شهادت نصیبتون بشه ...
پاسخ:
نصیب همه آرزو مندها
سلام
همسرم اولین حرفی ک بعد عقد باهام زد ، حرف شهادتش بود ..
روزی نیست ک ب رفتنش فکرنکنم - 
مصداق حرف امام مون امیرالمونین علی علیه السلام ک میگن توی دنیا ی جور زندگی کن ک هم هستی و هم داری میری(تلخیص)
منم و زندگیم 
پاسخ:
سلام علیکم
خدا همسرتون رو حفظ کنه
و ان شا الله به زندگیتون برکت بده
بله درسته
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۱۶ پلڪــــ شیشـہ اے
واقعنم. خیلی حرف درستیه. پینوشت و :(
پاسخ:
ممنون

پ ن ....
سلام همه نوشته یه طرف
اون تورو خودت یه طرف!! 
پاسخ:
سلام علیکم
شاعر میگه:
چقدر خدا خدا کنم دات بلرزه
گریه ى دل شکسته ها چقدر می ارزه

حالا داستان اون تورو خودت همینه

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی