icon
گل مصنوعی چرا..؟! :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

گل مصنوعی چرا..؟!

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۵ ب.ظ

مادر چرا گل مصنوعی آخه؟حیف نیست؟!

_چرا مادر حیفه..

قشنگ گل طبیعی بزاری توی قاب،تر و تازه,بوی خوب..

_آره خیلی خوب میشه..(نگاهی به گوشه قاب و با غم نگاه میکند)

مادر چیزی شد؟شرمنده چیزی گفتم؟!

_نه مادر حرف درستی زدی منتها..

ببخشید مادر حالتون رو خراب کردم

_(باز دوباره نگاهی به گوشه مزار میکند و شروع میکند)

همیشه گل تازه میزاشتم,هفته بعد که میومدم میدیدم خشک و خشک شده,دلم میگرفت, منتها چون هر هفته گل تازه میاوردم و میزاشتم غمم نبود

هفته پیش توی خونه میخواستم جمع کنم وسایلم رو بیام یه دفعه حالم بهم خورد,بردنم بیمارستان نتونستم بیام,بعدش که میخواستم بیام با خودم یه دسته گل مصنوعی اوردم برا قابش,دیدم گلها دیگه چیزی ازش نمونده,گل مصنوعی هارو گذاشتم

(سکوت)

_من دیگه اوضاعم مشخص نیست,اگه دیگه نتونم بیام کی میاد این گلا رو عوض کنه به این قاب برسه(نگاه بدون پلک به قاب)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۴
مسیح

نظرات (۳)

۲۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۸ تعلیم و تربیت اسلامی

با سلام . وبلاگ خیلی قشنگی دارید  [گل]

 

منتظر حضورتان در وبلاگ تعلیم وتربیت اسلامی هستیم [گل]

 

اگه با تبادل لینک موافقید اطلاع دهید [گل]

سلام 
من بار اولی هست که به باز دید سایتتون اومدم 
خیلی لذت بردم واقعا سایتتون به دلم نشست
انشاالله که موفق باشید 

پاسخ:
علیکم السلام 
ممنون
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۴ پلک شیشه ای
یاد مادر شهید آخوندی افتادم. همیشه کنار شهید میشینن و با ی جاروی کوچیک و ی قدری آب قبرو اطرافش و تمییز میکنن. بعدم از اونایی ک سر میزنن تشکر میکنن و ی خوراکی تعارف میکنند. هر روز میان.
پاسخ:
اغلب مادران شهدا همین کارو میکنن اگر رو پا باشند

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی