icon
رمضان نوشت2... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

رمضان نوشت2...

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۸ ب.ظ


#رمضان_نوشت
#زبان_روزه_نوشت
ء
ء
دیشب بعد پانزده سال حالا میبایست کل ماه رمضان را روزه میگرفت بر اساس تکلیف
تا قبل از آن حتی تا به حال یک نیمه ماه مبارک را هم روزه نگرفته بود
از دیشب قرار بود به یک باره تمام نماز هایش صبح و ظهر و مغرب را به جا می اورد که اگر به جا نمی آورد قضا حساب میشد
اما من در پاسخ گویی به این سوال مانده بودم که یک پسر چگونه میتواند بدون تمرین قبلی از یک روز صبح تمام روزه ها را بگیرد و تمام نماز هارا به جا بیاورد

مثل رها کردن یک کودک تازه پا وسط مسابقات دو و میدانی...
ء
ء
ء
پ ن:
نوار بالایی گوشی نشان دهنده وضعیت روزه گرفتن امثال منی هست, حالا چه به اجبار یا اختیار

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۹
مسیح

رمضان

نظرات (۴)

سلام

طاعات قبول ان شاءالله

متوجه "پ ن" نشدم

عکس رو هم دیدم!

پاسخ:
سلام علیکم
و همچنین
واتس اپ
تلگرام
اینستا
و....
به حای عبادت
نفس کشیدن و خواب روزه دار هم عبادته در این ماه!
پاسخ:
یکم داستان اسن وسایلی که گفتم با خواب روزه دار متفاوته
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۷ خانم الفــــ
دفعه اول که متن رو خوندم،نفهمیدم منظورتون رو....بعد اتفاقی صفحه اینستا رو باز کردم..

همین سوال رو هم من درباره حجاب دختربچه ها دارم...
پاسخ:
سخته واقعا
ائمه میفرماین از سنین پایین...
اللهم رب شهر رمضان ...

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی