icon
رمضان نوشت4 :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

رمضان نوشت4

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ب.ظ
#رمضان_نوشت

#زبان_روزه_نوشت


هنوز به سن و سالی نرسیدیم,که بخواهیم آهی از سر حسرت بکشیم و بگوییم گذشت...
اما وقتی بچه تر از این روزها بودیم این جمله : ماه رمضان بعدی معلوم نیست سر سفره باشیم یا نه
را خیلی ارتباط نمیگرفتم
یعنی چی که از همین الان باید بگوییم ماه رمضان بعد هستیم یا نه
برای محرم هم همین اتفاق عینا می افتاد
اما وقتی برای اولین بار از خواب ناز خامی و کودکیم با صدای لا اله الا الله.. مرد همسایه روبرییی بلند شدم که همین دیشب جلوی چشمانم صحیح و سالم بود
کمی تن و بدنم لرزید
و حالا بعد گذشت این روزهای ماه رمضان امسال مدام دارم با خودم میگویم ایا ماه رمضان سال بعد هستم تا جبران کنم یا نه؟
و پاسخ گوییش کمی انسان را دیوانه میکند
یک چیزهایی مثل امتحان های زمان مدرسه که وقتی سوال های اول صفحه را بلد نبودیم کلا قفل میکردیم و باقی سوال های دیگر را هم خراب میکردیم
در حالی که معلم همیشه میگفت از سوال های نابلد رد شو و بلد ها برس

 


پ ن:
روزهای از دست رفته را رها کنیم و به روزهای پیش رو برسیم

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۰
مسیح

رمضان

نظرات (۳)

حسن   تنهاترین   سردار   دین است   
که  ایشان بی گمان حبل المتین است
ز مدحش بی گمان قاصر  زبان است        
 حســـن  دوم  امام شیعیان    است

شاعر:سید کمال الدین خردمندان


میلاد کریم اهل بیت ، امام مظلوم حسن مجتبی ع  مبارک

  التماس دعای فرج + سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای .
خیلی التماس دعای فراوان

یازهـــرا س
پاسخ:
و همچنین بر شما
محتاج دعاییم

۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۲ پلڪــــ شیشـہ اے
من بعد از فوت دوستم چند ساله این حس و دارم. هر سال با کهولت سن حسش تقویت میشه. 

پ.ن : ان شاءالله باقیش پر برکت باشه برای همه مون
پاسخ:
کهلوت سن کمی زود هست برای همه ما
ولی اخرین تلنگر برای امسال ما مرگ حسین سخای بیست و چهار ساله بود
که حساب کردم اگر الان برم شاید جوان ترین عضو طبقات پایینی جهنم باشم
۱۲ تیر ۹۴ ، ۰۵:۰۷ ...:: بخاری ::...
منم همینطوری از خواب بیدار شدم..... :|

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی