icon
ده ثانیه به مردم نگاه کن لوران... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

ده ثانیه به مردم نگاه کن لوران...

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۱ ب.ظ

آقای فابیوس خیلی ممنونیم که شما دعوت مارو برای شرکت در برنامه خندوانه قبول کردید,امیدوارم لحظات خوبی رو داشته باشید

_
(درحالی که میخندد)
ممنونم من از شما تشکر میکنم که من رو دعوت کردید,مردم ایران واقعا مردم مهمان نوازیند

لطف دارید,امروز تو برنامه آیتم های مختلفی رو براتون در نظر گرفتیم قطعا شگفت زده میشید

_
من عاشق سوپرایزم, بی صبرانه منتظرم

خب اقای فابیوس الان که تو ایرانید چه حسی دارید؟

حس,گفتید حس! واقعا غیرقابل توصیفه,من ایران رو خیلی دوست دارم,حالا که کدورت ها و سوتفاهم ها کنار رفته و ما اینجاییم واقعا خوشحالم, اینکه ایران داره با دنیا تعامل میکنه برای من خیلی حس عالی رو به همراه داره

(مجری برنامه سوالاتی را مطرح میکند و فابیوس نیز با خنده و خوشحالی پاسخ میدهد,تا اواخر برنامه که مجری سوپرایز آخر خود را رو میکند)

آقای فایببوس حالا که کمی باهم صمیمی تر شدیم میتونم شما رو لوران صدا کنم؟

_
اوو حتما ما دیگه حالا باهم دوستیم,خوشحال میشم

خب,لوران برای آخرین سوپرایز برنامه امروزمون آماده ایی؟!

_
واای خدای من, چه استرسی دارم,اره امادم حتما! با کمال میل

خب پس همه باهم تا سه بشمریم
یییک دووو سههه
(صدای جمعیت تا سه را میشمرد و بعد صندلی ها تماشا گران به کنار میرود و ده نفر از پشت جایگاه در بین دود وارد استدیو میشوند از سنین مختلف و می آیند تا روی سن روبروی لوران بایستند)

لوران میدونی اینا کین؟

_
آآ سوال سختیه, این یه نوع بیست سوالیه؟ (خنده)
.
آره لوران یه چیز تو همون مایه ها,خب شروع کن

_
آآ گروه آوازن؟

نه

_آآ گروه حرکات نمایشی؟؟

نه

(لوران بیست سوال خودش را غلط میگوید و بعد مجری رو به او میگوید):

نمی دونی لوران؟

_
نه واقعا گیج شدم...

وقتشه در کنار گیج شدن شرمنده هم بشی..

_
منظورت رو نمیفهمم...

ایناها همون کسایین که با خون های آلوده ای که تو بهشون دادی ایدز و هپاتیت گرفتن و اون بچه ها هم فرزنداشونن لوران, چطور به یاد نمیاری؟؟

_(لوران یک دفعه سفید و میشود و عرق از پیشانیش جاری,پاهایش را مدام تکان میدهد و با دستمال کاغذی دستش بازی میکند)
فکر میکنم دیگه برای امروز کافی باشه,من واقعا خستم...

لوران برای پایان برنامه ازت میخوام ده ثانیه به چشماشون نگاه کنی, مردم این ده ثانیه رو میشمرن,شروع شد

(لوران با شروع این ده ثانیه در ثانیه سوم با استرس از روی سن پایین می آید و از کادر خارج میشود, مجری هم با لبخند تلخی خداحافظی میکند)





پ ن:

لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه که سالها پیش عامل ورود خون های آلوده به ایران بود و عامل ورود ایدز و هپاتید

پ ن:

ای کاش میشد...

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۵
مسیح

نظرات (۱۰)

۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۹ خانم الفــــ
.....

مثلا محتوای برنامه ها بعد از ظهور!
پاسخ:
بعد ظهور وقت محاکمه ست...
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۷ خانم الفــــ
ان شاءلله...
پاسخ:
ان شا الله...
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۲ پلڪــــ شیشـہ اے
:|

اصن آدم می مونه چه آدمای نخبه ای دعوت میشن هی پشت هم!
پاسخ:
البته این تخیل بود..
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۱ ...:: بخاری ::...
خیلی خوب بود..

پاسخ:
ممنون
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۸ رهرو زینبی
هعــــــــــــــــــی ...
پاسخ:
....
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۹ محمد رنجبر
خوبه اما فقط واسه تخیل...
کار ما نیست که مهمونو دعوت کنیم تا سیاه و سفید شه.
پاسخ:
مشکلی حتی تو دنیای واقع برای اینکار نیست چون طرف مصداق سیاهی بحث آبرو هم در میون نیست...
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۱ پلڪــــ شیشـہ اے
بله متوجه شدم.تخیل کاملی بود.
پاسخ:
ممنون
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۸ فاطمه صادقی
   لبخند بزن به نسیمی که مدام نوازشت می کند .
و به بلبلانی که با حس وشوقی وصف ناپذیر برایت ترانه ای عاشقانه سر می دهند.لبخند بزن به دیروزی که خوش بود و به امروزی که زیباست و به فردایی که رویایی
خواهد بودلبخند بزن به آسمانی که برای لطافت زمین زیر پایش، اشک شوق جاری می سازد.
لبخند بزن به شقایق ها، نیلوفر های آبی و نرگس ها…..لبخند بزن به تمام گلهای عالم که از زمینی سخت می رویند و جهان را زیبا می سازند.لبخند بزن به خدایی که با نعمتهایش، لبخند را میهمان لبهایت می کند.
شاد باشی دوست عزیز:)
+
پاسخ:
ممنون
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۵ نازنین زهرا
آه ... ترکوندین ... عالی بود
پاسخ:
ممنون

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی