icon
جنس جور... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

جنس جور...

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۵ ق.ظ

تا جایی که ذهن نوپای من یادش می آید یک جمله ای بود قدیمی ها میگفتند خطاب به خانواده هایی که یا پسر داشتند و یا دختر
میگفتند یک پسر/دختر هم بیاور که جنست جور شود
اما به نظر من خانواده ای که دختر داشت جنسش دیگر جور بود
دربهای رحمت دو چندان باز میشد و یک مادر دیگر به جمع خانواده اضافه میشد
مادری دلسوز حتی برای پدر
برای برادر
برای مادر
این حرف ها را کسانی که خواهر دارند بهتر حس میکنند
کسانی که دختر دارند درک میکنند

 


پ ن:

خودم هم وقتی واضح تر فهمیدم که خدا به جمع خانواده، نازنین و یاثمین زهرا را اضافه کرد
پ ن:

چند روز پیش موقع بیرون رفتن از خانه با سوال های پی در پی نازنین زهرا مواجهه شدم که میگفت
کجا میری؟
کی میای؟
و...
و من فهمیدم که حالا دیگر غیر از مادرم و مادر خودش که خواهرم میشد حالا یک مادر دیگر هم دارم.... و این در حالیست که حالا یاثمین هم کم کم دارد بزرگ میشود

پ ن:
البته که پسر هم موجود عجیبیست که باید به موقع و به جای خود درباره اش گفت

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۵
مسیح

دختر

نظرات (۲)

سلام.
ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مان ،به روزم با ؛
آزدیمان را مدیون آزادگی تان هستیمو
کربلا شب جمعه حرم یار یه چیز دیگه اس

تعجیل در فرج حضرت حجت (عج) حذف حداقل یک گناه و خودسازی+جامعه سازی و صلوات ! سلامتی و طول عمر امام خامنه ای صلوات .

التماس دعا

یازهـــرا س.
به قول امام راحل از دامن زن مرد به معراج میرود !
البته نه هر زنی ! خانه بی دختر صفا ندارد فارغ از بحث های کری خونی های الکی ....
پاسخ:
بله...

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی