icon
حجاب محدودیت است... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

حجاب محدودیت است...

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۴ ب.ظ
توی یکی از پست های کمپینشان نوشته بودند:
حجاب محدودیت نیست مصونیت است

من حالا چند وقتی است من به این فکر میکنم که مگر میشود حجاب محدودیت نباشد؟
فرد با حجاب خودش را محدود میکند به حدود خدا
مرد و زن هم ندارد
حجاب محدودیت بود
یاد می آید چندین سال پیش خواهرم مدرسه میرفت، برادرم پا گرفته بود و من در کالسکه، عکس هایش هست
برادرم در بقل مادر،خواهرم چادر مادرم را میگرفت و دست مادر به کالسکه من بود
و مادر با دندان هایش چادرش را نگه میداشت
اسم این را چه میشد گذاشت؟

مادر به خاطر حفظ حدود الهی محدود شده بود.




پ ن:
با همین کلید واژه (محدودیت نیست،مصونیت است) حجاب را به نقطه امروزی رساندند.
مثلا:
چادری با تمام ایتم های جذاب
چادری که شما را برای انجام دادن هیچ کاری محدود نمیکند

پ ن:
شما با حجاب برای حضور در جامعه محدود میشوید.

پ ن:
شرح آیتم های جذاب را نمیدهم چون میترسم بحث شدیدی در بگیرد و اصل پست فراموش شود

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۰
مسیح

حجاب

نظرات (۲)

۳۱ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۶ رهرو زینبی
دقیقا...

خیلی از تبلیغات چادر،اشتباه است...
پاسخ:
بله..
دقیقا دقیقا...

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی