icon
پیراهن امروزم کجاست؟ :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

پیراهن امروزم کجاست؟

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۰۸ ق.ظ

زمان مدرسه به خصوص ابتدایی زنگ های ورزش عملکرد بچه ها بر طبق پیراهن هایی بود که به تن میکردند
این یک امر ناخدا آگاه بود یعنی تاثیر هیبت پیراهن روی ما
سالهای اول پیراهن مایکل اون در لیورپول بر تنم بود,ریز و نقش،سریع و گل زن
من هم اینطور بودم
بعد از آن پیراهن داور شوکر که از برادرم به من رسیده بود تن میکردم, او هم مهاجم بود و من هم مهاجم شدم
و بعد از آن دوره چند مدتی به واسطه علاقه ی همیشگیم به میلان پیراهن شماره سه مالدینی را تن میکردم
و معروف شده بودم به دفاع آخر
این آخرین پیراهن معلوم و با شخصیتی بود که به تن کردم
بعد از آن پیراهن های اسپرت و بدون طرح به تن کردم و علاقه و انگیزه هم به فوتبال کم و کم تر شد
تا جایی که الان چندسالی هست فوتبالی به حرارت آن دوران بازی نکردم

حالا با همین فرمول دارم به یاسمین زهرا فکر میکنم
او در زندگیش پیراهن چه کسی را به تن خواهد کرد و در چه راهی حرکت میکند؟
چه پیراهن هایی را برای او آماده کردیم؟
چه پیراهن هایی را برای او آماده کردند؟

 


پ ن:
سعی کردم در زندگی امروزم مثل کودکی پیراهن هایی را به تن کنم تا و تب و تاب انقلابی گری در وجودم خاموش نشود
پ ن:
وظیفه ما طراحی پیراهن هایی برای نسل اینده مان بود, حالا چند مدل پیراهن برای فرزندانمان داریم؟

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۱
مسیح

نظرات (۴)

۲۱ شهریور ۹۴ ، ۰۳:۱۹ آقای استامینوفن
چقد جالب نوشتی..
ممنونم
پاسخ:
ممنونم
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۱۲ پلڪــــ شیشـہ اے
چه قدر جالب ... الگو گرفتن از اون چیزایی ک عجین شدن باهامون ...
پاسخ:
بله همینطوره
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۸ פֿـانم گــلآب
نوشته هاتون خواندن دارند حسابی .
پاسخ:
ممنون
درود
پاسخ:
علیکم درود

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی