icon
چرا اینجا خوابیدی..؟ :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

چرا اینجا خوابیدی..؟

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۲ ق.ظ

_مامان...ماماان

+(سکوت)
_مامان جان...خانومی
+چی...چ...چی شده؟عه حسین مادر تویی؟
_خودمم..اینجا چرا خوابیدی مامان گل؟
+خواب نه خواب نبودم یه دقه دراز کشیده بودم چرت زدم..خواب چی چیه مادر...
_پاشو..پاشو ببرمت تا خونه..خسته ای
+نه مادر خونه چه خبره؟ کار دارم اینجا زندگی رو خاک گرفته...طاهره هم نیومده امروز به سجادم باید برسم..نمیدونم چرا خواب برد...
_چهارتا سنگ و یک چهار چوب آلمنیومی شده زندگیت؟
+زندگی شاخ و دم نداره مادر,جایی که تو باشی روح آقات خدا بیامرزم باشه زندگی منه
_کجاست اون ملیحه خانمی که سرویس بلورش ده تا گنجه میخواست؟
+اینهاش روبروت نشسته...
_پاشو برو مادر من اینقدرم هر هفته این راه دور و دراز رو نیا تا اینجا, پیش بچه ها انگشت نما شدم بهم میگن بچه ننه!
+بچه ننه؟ کی گفته؟ سجاد طاهره گفته یا سعید اعظم خانم؟ همه این بچه گنده ها بچه ننن, حالا اینکه طاهره خانم دیگه پا نداره بیاد دلیل نمیشه..منکه سراغ سجاد میرم الان گوششو میپیچم صبر کن
_عه مامان چیزی بهش نگیا!
+باشه...
_بزار منم اینجا راحت باشم, دلم هزار راه میره تا بیای و برگردی نیا دیگه...
+اون موقعی که میرفتی گفتم نرو؟
_(سکوت)
+گفتم دلم هزار راه میره نرو؟
_(سکوت)
+خب جواب بده دیگه!
_خاک پاتم من تسلیم...
+آفرین..حالا شد..حالاهم برو پیش دوستات بزار به کارم برسم

 

 




پ ن:

آن ها میبینند ولی ما کوریم

پ ن:

ما کوریم ولی ادعای بینایی میکنیم

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۸
مسیح

نظرات (۶)

۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۰:۱۸ بچه شیعه غدیر
چه ارتباطای ملموسی
قلم خودتونه؟
شیرین بودش..
پاسخ:
من فقد نویسنده بودم
ممنون
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۱:۳۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
اصلن برای پستهای شما.نمیشه چیزی نوشت ،حس رو هیجوره با نوشتن نمیشه منتقل کرد....... شرمنده مادر شهدا نباشیم صلوات....
پاسخ:
چون حرف من نیست به نظر خوب میان
ممنون
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۳:۵۲ خانم الفــــ
اشک.....
و دیگر هیچ..

+عالیِ عالی...
پاسخ:
لطف داشتید همیشه
ممنون
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۷:۳۸ ...:: بخاری ::...
چقدر خوب شدم یا این.


+ مستند جدید در راه نیست؟ ما ازعزالدین خاطره مند شدیم.
پاسخ:
الحمدلله

دوتا کار هست که ان شا الله به عمار برسه
با دعای خیر 
شکننده بود...


که لبخند هدر جبران کرد
رحمی برادر!
قلم که میزنید! 
رحمی برادر!

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی