icon
احتمال وقوع فاجعه... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

احتمال وقوع فاجعه...

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ق.ظ

تا به حال خیلی پیش آمده که در راه رفتن با دوستی یا در جمعی یک دفعه یک نفر بگوید:

فلانی اتفاقا داشتم به حرفت فکر میکردم!

یا

فلانی به فلان موضوع رسیدم یاد جملت افتادم!

یا

فلانی سر اون قضیه به حرفت رسیدم!


آنجا، دقیقا همانجاست که آدم

به عمق خطرناک بودن خودش پی میبرد

جایی که میفهمد دقیقا در قبال تمام حرف های اضافی و مفتش مسئول است و بدتر اینکه حرفهای صد من یک غازش ممکن است برود روی کسی تاثیر بگذارد و آن شخص بر اساسش عمل کند!


میبینید حاصل هماهنگی آن توده چربی در بالا و این تکه ماهیچه متحرک در دهان میتواند چه فجایعی را خلق کند؟


به سبک آگهی های تلویزیونی

(پس در حفظ و مراقبت از مغز و زبان خود کوشا باشید)





پ ن:

بعضا شده دوستی گفته فلانی یادته گفتی..... و بعد من گفتم مطمئنی جمله من؟ و اون دوست گفته بله جمله خودته و من گفتم واقعا از خودم همچین انتظار بالایی نداشتم!

پ ن:

گواهی و شهادت میدهم که حساب حق است...

پ ن:

زبان این ماهیچه متحرک مستعد گناه

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۶
مسیح

نظرات (۳)

۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۰ خانم الفــــ
.......
واقعا سکوت خوبه..شما رو نمیگم ها...در ادامه ی تفکرات!! این روزهام میگم.من از هر طرف وارد میشم،مسئولیت گفته ها رو سنگین تر میبینم نسبت به کارفرهنگی و جهاد و این چیزها..ترسم از همین چیزهاست...تازه اگه قدم اول خوب برداشته بشه و حرف حسابی زده بشه میریم مرحله دوم که واویلاست! عمل به گفته های خودمون...
اینها راجع به خودم بود
اما خداروشکر سبک نوشته های شما خطرات گفته شده رو نداره.ان شاءلله همیشه موفق باشید و به یاری خدا به سلامت به مقصد برسید
پاسخ:
خیر این خطرات برای بنده هم هست
منتها ترس از عمل نکردن به صحبت ها اگر باعث بشه دیگه نگیم ممکنه به یک وضع خطرناک دیگه مبتلا بشیم
خدا گاهی یه چیزی میندازه تو دهن ما
که باید بیانش کرد
دو راهی سختی هست

ممنون همچنین 
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۲:۳۴ خانم الفــــ
این جمله "منتها ترس از ....." ی شما رو توی نظراتم با عناوین مختلف دیدم..اما نمیدونم چرا نمیتونم بفهممش..دعا کنید ان شاءلله بهترین تصمیم رو بگیرم.
پاسخ:
جمله رو من گفتم؟ :)
بله اینطور هست
گاهی ترس از انجام ندادن سراغ ما میاد درواقع
نه انجام ندادن
البته من تکلیفم مشخصه
جهنم طبقه همکف
منتها در ازای دیگران این مورد رو محتمل میدونم
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۲:۴۳ خانم الفــــ
بله.منظورم جمله ی توی پاسخ قبلیتون بود   :
منتها ترس از عمل نکردن به صحبت ها اگر باعث بشه دیگه نگیم ممکنه به یک وضع خطرناک دیگه مبتلا بشیم

مساله سختتر اینه که گاهی همین وسواسها به قول دوستان خودش اشتباه بزرگتریه...نمیدونم واقعا.
حوبه که آدم خودش رو خطاکار بدونه...ان شاءلله خدا با نظر لطفش به شما و ما نگاه کنه.
پاسخ:
خدا ان شا الله همه مارو کمک و هدایت کنه
الهی آمین

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی