icon
کنترل ضبط دست من نیست... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

کنترل ضبط دست من نیست...

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ق.ظ

این آهنگ در شب ها و روزهای زمستان ناخودآگاه در ذهنم پلی میشود و من هنوز نمیدانم که کنترل ضبط صوت این ذهن دقیقا دست کیست؟

آهنگ زمستان که انصافا شعرش هیچ ربطی به من ندارد (گفتم تا حرفی پیش نیاید)، با موسیقی دهه پنجاهیش حس و حال خوبی به من مخاطب می دهد.

البته من در اصل با آهنگ مشکل دارم چون شاعر میگوید: زمستون برای تو قشنگه پشت شیشه، در حالی که بنده کلا زمستان را دوست دارم.

ولی خب کلا این آهنگ پلی سرخود هست و بی اختیار من شروع به خوانش خود میکند.



دریافت




پ ن:
پست های بعد بازنشستگی
پ ن:
آهنگ های پیرمردی بعد بازنشستگی، در حالی که روی نیمکت های پارک نزدیک منزل کارتنی انداختم و رویش نشستم و جدول حل میکنم، و در سرمای استخوان ترکان شهر خورده نان های اضافه صبحانه را برای پرندگان میریزم (دی دی دی دییییی زمستون....).
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۹
مسیح

نظرات (۴)

۱۹ دی ۹۴ ، ۰۰:۲۷ عمو کاکتوس
حاجی میگم این همه زمستونی گوش میدی سردت میشه
یه ذره هم اینو گوش بده دما تنظیم بشه :

http://bayanbox.ir/download/1734721637874197691/1376.mp3

:))))
پاسخ:
آخ آخ
این آهنگ....
ولی باز زمستون چیز دیگست...
۱۹ دی ۹۴ ، ۰۱:۱۴ عمو کاکتوس
نگران سلامتیتم :-|
پاسخ:
من خیلی احساسیم
خیلی...
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۰:۱۰ محمد حسین تیرآور
این آهنگ خیلی منو غمگین میکنه . خیلی ... 
خاطرات کودکی 
حس الکی کنگی و چند چیزغیر بیان دیگر 
ازش فرار میکنم تا لذت ببرم;)
پاسخ:
اهوم..
۲۰ دی ۹۴ ، ۰۰:۴۵ عمو کاکتوس
پس یکسری باید دوره موسیقی درمانی روانی برات بزارم !
پاسخ:
حتما حتما

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی