icon
بر پشت بام بهشت... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

بر پشت بام بهشت...

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ب.ظ


دست ما را گرفتند و تا پشت بام بهشت بردند

جایی میتوانستیم تصویر بهتری از بهشتیان داشته باشیم

بهشتیان در میان دو حرم جمع شده بودند

ساختار بهشت ساده اما حیرت برانگیز بود

یک خیابان مستقیم و سنگ فرش شده ی سفید

که یک سرش ولایت بود و سر دیگرش ولایت پذیری

بهشتیان هر کدام اهل دیاری بودند

از دور ترین تا نزدیک ترین

از سفید ترین تا سیاه ترین

از غنی ترین تا فقیر ترین

بهشتیان یک دست سیاه به تن داشتند

و پاهای تاول زده

روی پشت بام که می ایستادی چیزی از سفیدی سنگ فرش های خیابان بهشتیان معلوم نبود

سفیدی سنگ فرش را ازدهام آن ها پوشیده بود

سعید روی پشت بام بهشت مشغول ثبت شد و من نیز از روی پشت بام مشغول دید زدن بهشتیان

حسرتی در دلم مانده بود که چرا من جزو آن ها نبودم

چشمم را نمیتوانستم از جمعیتشان بردارم

مسخ شده بودم

این را در هیچ کتابی که در معرفی بهشت نوشته شده بود نخوانده بودم

صدای مبهم اما بلندی به شکل زمزمه به گوش میرسید

قطعا نوای عاشقانه ای بود, گوش نواز و بی نقص

بهشتیان درفش هایی نیز داشتند که معرف محل سکونتشان بود

اما وطنشان

در واقع همین جا بود

نام شهر بهشتیان کربلا بود

و آن ها در واقع کربلایی وطن بودند

در هیچ سفرنامه ای حتی یک خط هم درباره ی سفر به بهشت نخوانده بودم

اما حالا خودم راوی شهر بهشت بودم

صدای بهشتیان هنوز در گوشم زنگ میزند

عجیب بود که چرا پشت بام بهشت را جزو عجایب دنیا ثبت نکرده بودند.




اربعین94

پشت بام بهشت








پ ن:

ما فکرش را هم نمیکردیم که به پشت بام بهشت راه پیدا کنیم...

پ ن:

گاه گداری انسان خودش را در کارهای بزرگی می اندازد, که اگر خدا همراهش نباشد، له میشود.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۹
مسیح

نظرات (۳)

۱۰ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۴۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
من واقعن هیچی نمیتونم بگم پشت بام بهشت حتما صفایی داردد
پاسخ:
بله..
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۵۶ بسیجی گمنام

سلام 

گمنامی تنها برای شهرت پرستان درد اور است؛وگرنه همه اجرها در گمنامی است..


نیومد بودید ولی باز سر زدیم به  سایتتون و خوتدیم
عاقبتون بخیر و ختم به شهادت
التماس دعای فرج
پاسخ:
ممنونم
می‌ترسم که به زودی بمیرم و حسرتش...
به هر حال الهم الرزقنا...
پاسخ:
ان شا الله

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی