icon
زبون نریز... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

زبون نریز...

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۸ ب.ظ



+الان وقت اومدنه؟

بازم کلید نداری؟

یک کلید گذاشتن تو جیبت اینقدر سخته؟

یه خبر دادن به ننه بابات که دیر میای اینقدر سخته؟

یه سال دو سال سه سال، سی ساله خبری ازت نیست

تو این سی سال یه تلفن پیدا نمیشد که ور داری به ما یه زنگ بزنی؟

_سلام علیکم بابا, من خوبم ممنون..راه یکم سخت بود..اذیت شدم..ولی..

+علیکم السلام زبون نریز!




منزل پدر شهیدان عرب سرخی

عید دیدنی 1394





پ ن:

سلامتی پدرا وقتی که گاهی نمیدونن دقیقا چطور ابراز احساسات کنن :)

پ ن:

موقع صحبت کردن یادمه پدر مدام از اوضاع خراب دکونش میگفت, در حالی که اصرار ما این بود که از پسرش بگه

ولی کیه که ندونه بحث رو عوض میکرد.

پ ن:

پیشنهاد میکنم برچسب روی صفحه گوشی رو بکنید, کیفیت خوبی داشت گوشیم و من بی خبر بودم

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۵
مسیح

نظرات (۴)

سلامتی همه پدرا :)
.....
نمیکنم برچسب گوشیو چون همینجوریشم کیفیت بالاس !
بیشتر از این میخوام چیکار ؟!
پاسخ:
گفتم شاید نیاز بشه
۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۱۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
کلا ک ما توکار اصلیم هیچوقت برچسب نمیزنم به گوشیم

و بعد هم یه اتفاق جالبی امسال تواعتکاف رخ داد باید بنویسم پیرامون شهدای گمنام و مادراشون
پاسخ:
قبول باشه ان شا الله
۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۶:۳۳ پلڪــــ شیشـہ اے
خدا حفظشون کنه. 
چه قدر سخته این دوری ها برای پدر و مادرهاشون. غیرقابل لمس و وصف
پاسخ:
بله..
عزیز دل...

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی