icon
آلزایمر... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

آلزایمر...

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹ ب.ظ


انسان ها برای به یادآوردن حس زیارت کربلا 

انگار دچار نوعی آلزایمر هستند..

همین که پایشان به مرز کشورشان میرسد

پیش خودشان میگویند:

یعنی من واقعا اونجا بودم؟

حالا الان چند دقیقه است به این عکس زل زده ام و از خودم میپرسم:

من واقعا اونجا بودم؟



مرکز جهان

اربعین94






پ ن:

#آلزایمر_دوست_داستنی

پ ن:

انگار سلام های از راه دور را بهتر میخرند...

از راه دور سلام میدهم

جواب سلامم را نزدیک تر بده..

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۵
مسیح

نظرات (۵)

با پ.ن دومی خیلی موافقم
من واقعا اونجا بودم؟!؟!
اربعین 89
هنوز لحظه به لحظه جلو چشمامه
پاسخ:
...
یعنی شما تا اونجا رفتی داخل؟؟؟؟؟
ادم له میشد تو همون بین الحرمین!
پاسخ:
من چندین ساعتی تو دالون های کنار حرم نشسته بودم
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۰۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
یعنی من واقعا اونجا بودم؟!!
من که اصلن باور نمیکردم
غیرقابل باورتر وقتی بود که به خودم اومدم و تو بین الحرمین تنهایی قدم میزدم!!!
مگه میشه ؟ من ؟ اینجا ؟ بدون مامانینا؟!!
عجیب بود ..
بعد اتفاقا امروز داشتم کارت خادمیم رو نگاه میکدرم و به خودم شک میکردم!!!
یعنی همین آلزایمرای خوبی ککه شما میگید
پاسخ:
بله...
دلمون لک زده برای کربلا ... یعنی میشه دوباره روزیمون بشه؟
پاسخ:
ان شا الله
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۲۷ سید محمد رضی زاده
بودن یا نبودن
مسئله این است...
پاسخ:
بله..

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی