icon
کتاب میبینم... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

کتاب میبینم...

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۵ ب.ظ

ذهن بیمار ذهنی است که وقتی کتابی را میخواند

آنقدر آن را تصویر سازی میکند که گاهی از شدت درد کتاب را میبند یا به گوشه ای پرت میکند

ذهنی که کتاب خواندنش زاویه دوربین دارد

موسیقی متن

تیتراژ

نور پردازی و بازیگر و ...


ذهنی که نمی تواند کتاب بخواند

کتاب میبیند


ذهن بیمار نداشته باشید

مثل انسان کتاب ها را بخوانبد






پ ن:

ادبیات ملل از لذت بخش ترین ادبیات

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۹
مسیح

نظرات (۵)

۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۵ خانم الفــــ
چه کتاب خوانیِ فعالی...
پاسخ:
نکته جالب این هست که من اصلا کتابخوان نیستم
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۸ پلڪــــ شیشـہ اے
این مدلی آدم اون حظی که باید رو از کتاب نمی بره.ی مدت تجربه شو داشتم، هرچی داستان می خوندم همش دنبال تجزیه تحلیل عناصرش بودم، آخر دست هیچ نمی نشست به دلم.
پاسخ:
غیر از این که کتاب نمیشه خوند..
من غیر از این مدل پست، نمیتونم کتابی رو هر از چندگاهی بخونم
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۵ خانم الفــــ
کتاب بین هستید پس،
این خیلی خوبه.

پاسخ:
:)
به نظرم یکی از جذابیت های کتاب خوندن همین کتاب دیدنه...
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۵۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
من اصولا نصف کتاب رو میخونم
باقیشم نگاه میکنم!!

+ولی کتابی که میخونی و تصویر پردازی میکنی واقعا معلوم کتاب خوب و قویی هست که میتونه ذهنت در لحظه ی خوندن بسازدش!

و البته شاید هم ذهن خوب و قویی داشتن!
پاسخ:
بله..

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی