icon
بازنشر3.. :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

بازنشر3..

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۳ ب.ظ


+دستو بده به من بریم

_نمیشه جمعیت زیاده نمی تونم برسم به شما!

+یا علی بگو,جمعیت بزن کنار بیا یاعلی

_نمی تونم نمیشه!!تو این جمعیت بخوام بیان تا اون جلو قفسه سینم میشکنه!!

+قفسه سینه رو میخوای چیکار پسر,بیا دستت و برسون به دست من با خودم ببرمت..

_حاجی جان من تا بیام تا اون جلو فشار جمعیت دوربینم رو میشکونه!!

+مومن دوربین میخوای چیکار,بزن به دل جمعیت بیا جلو..

_چند ملیون پول همیناست!نمیشه

+چقدر ان قولت میاری پسر,دلو بزن به دریا دستتو برسون به دستم بریم...

_نمی تونم,نمی تونم,مادرم منتظره خونه

+بیا غصه مادرت رو نخور,مادرت هم مثل مادر من بیا

_نمیشه!! نمیشه! نمیشه! (با لحن کلافه)

(دستش را پایین می آورد و آرام آرام دور میشود,چند متری جلو تر یک دفعه فریاد میزنم):

_حاجی کجااا؟! منم ببرید,منم ببرید!!

+کجا ببریمت قربونت برم,حاضر نیستی از هیچی بگذری,حاضر نیستی دل به دریا بزنی,بمون! دنیا کلش برای تو..

(دهنم بسته میشود و نگاهم را به او میدوزم و او دستش را به سمت نفر دیگری دراز میکند

من زیر لب مدام میگویم):

لعنت به من

لعنت به من

لعنت به من...


تشییع شهدای گمنام,میدان بهارستان,1394

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۹
مسیح

نظرات (۵)

۲۹ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۳۶ سید محمد رضی زاده
یادش بخیر... همه آمده بودند...
پاسخ:
یادش بخیر..
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۳ ...:: بخاری ::...
#لعنت_به_من ...
پاسخ:
...
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۴ ...:: بخاری ::...
ان قلت!
ان قولت اشتباهه.



+بعدشم، میگم نمیشه این عدد نوشتن برا نظرات رو حذف کنید؟

پایدار باشید
پاسخ:
ممنون

ان شا الله..
عیب از دلبری تو نیست عزیز دلم
دل من عیب دارد که برده نیمشود:(

آنقدر وزنه آویزانش کرده ام
که "طوفان واژه ها"یت هم تکانش نمیدهد
پاسخ:
.....
سلام
لعنت به من..

:((
پاسخ:
علیکم السلام

لعنت به غفلت...

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی