icon
فلاش بک به وقت اربعین... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

فلاش بک به وقت اربعین...

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰ ق.ظ


آقا امسال ان شا الله انفرادی میریم....آقا بریم خدایی؟؟...حاجی پاسپورتاتون چطوره وضعش الان؟...آقا من تا فلان روز پاسپورتم امادست...زمینی چنده؟ هوایی گرونه نمی ارزه!...بریم تا دیر نشده نظام وظیفه...اقا دنگ پول بلیط اتوبوس رو بدید...باقررر پاسپورتا رو بده دست سعید...پشت هم بمونید...همه رد شدن؟؟...اتوبوس تا نجف چنده آقا؟...بیاید باهم بریم ماهم یک کاورانیم جا داریم...حمید کوله کوله رو بیار!...باقر آلو میخواد بده بهش صندلی عقب..بگیرید بخوابید تا نجف..بچه ها پاشید رسیدیم...حاجی کجا بریم نجف حالا...من جا دارم بریم ادرسش اینه...اکسکیوزمی مستر ور ایز استریت...حاجی وین شارع محمودی؟...بیاید بیاید همینجاست...میخوابیم بقل دست هم...اقا چیزی برای خوردن دارید...اقا پاشید بریم زیارت..تموم شد روبروی ایون طلا ببنیم همو...فردا راه میفتیم ان شا الله..اقا سبک راه برید...امروز فلان قدر ستون میریم...اقا بریم تو موکبا...نه زوده الان...حاجی چه کنیم همه جا پره...بریم یکی جلو تر....جا نیست اقا بچپید تو...سعید اینا کجان..گم شدن..بچه ها عمار اینا سر ستون فلان منتظرن...کندش کن اقا...عه حسین اینا...اقا کربلا من جا دارم..بچه ها از راه دست چپ بیاید بریم از روبروی حرم حضرت عباس...بچه ها حرررم واای یا حسین...السلام علیک یا اباعبدالله... و ...



در راه

اربعین94






پ ن:

متن بالا یک فلاش بک سریع است...

پ ن:

همسفران کم کم کوله ها را ببندید

اول سینه زنی در محرم

آخر سلام در اربعین

پ ن:

دلم هوای حرم کرد

بگو چه چاره کنم؟

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۴
مسیح

نظرات (۵)

۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۰:۲۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
و مروری بر خاطرات گذشته 

ان شالله ان شالله امسال هم عمرمون کفاف بده 
روزیمون بشه 
و همه اونهایی ک سال پیش روزیشون نشد امسال این خاطرات براشون اتفاق بیافته

دلتنگ شدیم 
و وای اکر زبانم لال خدایی نکرده  قسمت نشود!!
پاسخ:
ان شا الله...
۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۱ ...:: بخاری ::...
وای ک عین همین بود...

دیروز بود, پای پست یکی نوشتم دلم لک زده برا پیاده روی اربعین...
پاسخ:
...
...
کربلا نرفته مرگ ندارد
خودش مُرده...
پاسخ:
به کس دیگه ای هم گفتم و بعد دید
کربلا رفته هر روزش مرگ
فقط میتونم بگم خوش به سعادتتون....

***
دلم هوای تو کرده بگو چه چاره کنم؟...
پاسخ:
ان شا الله قسمت شما
فقط اشک...
پاسخ:
ان شا الله روزیتون

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی