icon
بابای کلاسیک... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

بابای کلاسیک...

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۸ ق.ظ
تازگی ها فهمیدم که پدر
علاقه شدیدی به سینمای کلاسیک به خصوص ایتالیا دارد
خیلی وقت است که ساعت تا یک بامداد میشود
پدر تلوزیون را روی شبکه نمایش میبرد که شبها سینمای کلاسیک را مرور میکند
و بعد از ده دقیقه میخوابد
حس میکنم نوستالوژی فیلم های چند و بوقی سال پیش برای پدر حکم لالایی برای خوابیدن را دارد







پ ن:
آواره آن کسی نیست که خانه ندارد و یا خانه اش ویران شده باشد
آواره آن کارتون خواب نیست
آواره آن کودک سر راهی هم نیست
آواره منم
که در خانه یک مکان یک در یک هم ندارم
اتاق ها تحت تملک ساکنانشان است
پدر هم تابستان و زمستان در هال میخوابد
و تمام وسایل من
زیر مبل کنار هال است و محل کار من
وسط هال در میان تاریکی مطلق و جمع کردن حواس به اینکه صدای کیبورد از یک حدی فراتر نرود که دیگران فکر کنند طوری شده
فردا هم مامورین اماکن خانه
هر تکه از وسایلم را به جرم بی نظمی و اخلال در نظم حاکم بر خانه به گوشه ای بیفکنند
خدایا
به داد مردم مظلوم فلسطین و شام و عراق و افغانستان و ..... اینجانب برس.
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۶
مسیح

نظرات (۱۴)

۰۶ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۳۲ آرامش آسمانی
وضعیت منم توی خونه همینه!! نگران نباشید طبیعیه:)))))
پاسخ:
بله
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۴۲ ...:: بخاری ::...
مرفه بی درد بودن هم عالمی دارد بهرحال. الان می فهمم.


پاسخ:
بله قدر بدونید
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۴۳ ...:: بخاری ::...
ان شالله مستدام باشید.
 بی خانگی اوارگی نیست. بی دردی است که آوارگی است.
پاسخ:
ممنونم
درد زیاد داریم
بتونم صادرش میکنم
یا میزارم برای خیریه
اشتباه اول و آخر تون تسلیم کردن اتاق بود
پاسخ:
اتاقی نبوده که تسلیمش کنم
الان شما با (ی) یک اتاق مشترک داشته باشید
اتاق رو بهش تسلیم میکنید؟
مشخص هست که خیر
اتاق شما آنجایی است که کمد لباسهایتان هست. برید اونجا و آغاز حکومت بنی اس...  ببخشید، آغاز حکومت سیب زمینی رو اعلام کنید
پاسخ:
عرض کردم تسلیم نمیکنید
همین حال با ح جیمی مارو بس
تا روزی که برم دفتر خونه برنگردم
همه جای خانه سرای من است..

البته سرای عدم تمرکز
پاسخ:
خیر همه جای خانه نمیتونه سرای من باشه
چون سرای دیگران هست
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۴ خانم الفــــ
هجرت کنید که زمین خدا وسیع ست! 

پاسخ:
به حیاط خلوت؟
والا وضعیت ما هم همینه و اتاق نداریم
البته قبول دارم یکم وضعیتم از مال شما بهتره
و البته نمیدونم این شرایط برا دخترا سخت تره یا پسرا
فکر کنم برا پسرا سخت تر باشه
ما که هروقت زبان به شکایت باز میکنیم مادرجان میگم ازدواج کن برو خونه خودت و خب طبیعیه که چرا این حرف رو میزنن!! چون ما زیر بارش نمیریم
حالا ما هم به شما میگیم زودتر آستین بالابزنید و مستقل بشید


گذشته از این ها گاهی فکر میکنم نسل های قبل ما تعداد بچه ها بیشتر بود و الان کمتر وضعیت خونه ها هم خیلی اوقات بدتر از حال ما بوده
اما چرا ما اینجور شدیم و برای نسل های قبل مهم نبوده این فضای اختصاصی داشتنه
پاسخ:
دایره فعالیت نسل های قبل هم کمتر بوده
و 9شب هم میخوابیدن
درحالی که ذهن بنده از ساعت یک به بعد جواب گو هست
وای این نوع آوارگی افتضاحِ. منم توی هفته گذشته به دلیل مشکلی که واسه اتاقم پیش اومد، آواره شدم. الان حتی حاضر نیستم یه لحظه به اون هفته برگردم. البته وضع من بهتر بود ها. اتاق خواهرا بودم.
پاسخ:
بله خدا نصیب نکنه
خونه ماهم شونصد متره-کنایه از ویلایی و بزرگ بودن- ولی دریغ از یه نقشه آدمانه. سه چهارتایی یه اتاق مشترک داریم. تنها مکانی که می تونی مالکش باشی شاید تخت خوابت باشه نهایتاً.
پاسخ:
خوبه که به عدد افراد تخت خواب هست
به عدد که نه! بعد از سال ها سه تا!
پاسخ:
خداروشکر
اونوقت ذهنتون یک به بعد فعالیت داره از اونور تا ساعت چند استراحت داره؟!!
پاسخ:
یک تا چهار یا بیشتر

.. نام وبلاگ هست؟
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
من آشپزخونه رو تحت تملکم درآورم  چون از یه ساعتی ب بعد ترددش کمتره!!
ب هرحال از هال بهتره !!
میز هم داره
مهم تر که یخپال دم دستتره (فول امکانات)

:|
پاسخ:
بله اینهم جایی هست
میگم یک تا چهار بیدارین از اون تا ساعت چند میخوابین؟!!


+خیر نیست
با نام ناشناس نظر میذارم ازین به بعد
پاسخ:
بستگی به فردای اون روز داره
تا دو بعد از ظهر یا هشت صبح

خیر ناشناس نباشید
شناس کامنت بگذارید
ممنونم که وقت می گذارید و وبلاگ رو مبخونید

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی