icon
مادر همه... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

مادر همه...

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۵ ق.ظ



+میگم مامان

_(در حال ماچ و بوسه)

+مامان جان با شماما

_جان مامان...

+بچه ها غریبن...تازه رسیدن..اسماشونو گم کردن..دارن غریبی میکنن..میشه جلوی چشم اونا منو ول کنید برید سراغشون؟

_به روی چشمم مادر به روی چشمم

(به سمت دو‌ تابوت حرکت میکند)

+خوش اومدید گل پسرای من...خوش اومدید شاخ شمشادا‌‌..من یه عمر پشت تابوتای شما برای همتون مادری کردم..خوش اومدید پسرای گلم..غریبی نکنید مادر...


معراج مادرها و پسرها




پ ن:

بلا تشبیه

همیشه فضای شناسایی شدن شهدای گمنام برام مثل محوطه ی بچه های گم شده تو حرم بوده، وقتی مادر به بچه میرسه... و وقتی یک‌بچه اومدن مادر دیگری رو‌ میبینه... و وقتی که مادر فرزند گم کرده در آغوش گرفتن فرزندی رو میبینه..

پ ن:

شهدای گمنام چند مادر دارند...

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۰
مسیح

نظرات (۶)

غم مادرهای شهید رو هیچکس نمیفهمه... 
پاسخ:
...
۱۰ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۴ ...:: بخاری ::...
یاد ی شعری افتادم.


فرق مادر شهید
با تمام مادران دیگر زمین خلاصه می شود به این
مادر شهید
قبل از آنکه مادر شهید شود شهید می شود.
پاسخ:
بله..
آخ..
پاسخ:
...
۱۰ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
منتشر شد 

https://telegram.me/EnghelabistCh


پاسخ:
ممنونم
من "مادر"ی میشناسم و شهیدی غیر قابل شناسایی...

پاسخ:
من پدری میشناسم که دم بر نمی آورد..
پروردگارا! یعنی میشه چنین ملتی به آرمان هاش نرسه؟ من که باورم نمی شه...
پاسخ:
ان شا الله که بشه..

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی