icon
فصل هرس... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

فصل هرس...

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳ ب.ظ
اگر این فرض رو در نظر بگیریم که این مردمانی که من دارم تو کوچه و خیابون و محل کار و خونه و فامیل و دوست و آشنا و فضای مجازی و اینها میبینم همون مردم آخرالزمان باشن که قراره حضرت توش ظهور کنن و نظم آخر رو به دنیا بدن
من رد شمشیر و مرگ رو، روی خیلی هاشون میبینم
یعنی بیشترشون از همون عناصر نامطلوبن که باید حذف بشن تا به جامعه آرمانی برسیم










پ ن:
رد روی من رو البته باید بقیه تشخیص بدن
پ ن:
(توی بی ار تی به سمت مقصد بودم، اومدم وسط بی آر تی جایی که مفصل بین دو سالنه، سه نفر رو دیدم به کنار تکیه داده بودن و دستشون به میله ها بود
وسطی مشغول صحبت بود گرم گرم که یک دفعه من رو جلوی خودش دید، صداش رو پایین آورد و از این به بعد بعضی جاهای صحبتش رو آروم میکرد و به نوبت در گوش اون دو نفر میگفت:
خب..حالا بعد جنگ جهانی چی شد؟؟ ایران همه سربازای خارجی بیرون کرد اما سرباز روسا موندن، حالا موندن چیکار کردن؟ اینا در واقع جاسوس بودن، اینا تو کشور موندن و شروع کردن به کار، خیلی کار کردن، اینقدر کار کردن تا رسید به 57، تا قبل از اون هم رفته بودن آدماشون رو پیدا کرده بودن و پرورش داده بودن که یکی از اونا کی بود (در گوش فرد میگوید، منظورش خمینی است) یک سری کارم کردن که مردم رو جری کنن، مثلا چی؟ همین 17 شهریور کار اونا بود، بعد که 57 شد اینا ریختن انقلاب کردن و آدماشون رو گذاشتن سر کار مردمم که بی خبر! بعدشم جنگ و اینا همش کار همینا بود، جاسوساشون همه جا هستن مثلا (در گوش فرد میگوید اما منظورش من هستم) بعد شروع کردن همه تقصیرا رو انداختن گردن آمریکا، سفارتشم که همینا گرفتن، والا بدبخت آمریکا کاری نمیکرد، بزرگ ترین خدمت ها رو به ما کرده بود و...)
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۷
مسیح

نظرات (۳)

۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۵ یوسف یوسفی
دنبال رد شمشیر نباشیم.
دنبال قلمه زدن باشیم تا هرس.
پاسخ:
هرسش با من
قلمه با شما
۲۲ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۰ خانم الفــــ
رد شمشیر رو نمیدونم، اما فکر میکنم انقدر شبیه پدران بزرگوارشون عمل می کنند که همه شاکی میشن...عین همون روزها که مولا علی،سردسته ی منافقین رو میذارن به فرماندهی سپاه،که خیلی ها،حتی خودی ها،اعتراض میکنن که این چه وضعشه...ولی ایشون خوب میدونستند که باید به اونایی که هنوز ذلیل نفسشون هستن،طوری میدون بدن،که به خودشون بیان و حب مقام رو به چشمشون ببین،تا بلکه ادم شن..

من فکر میکنم،حضرت اول از همه،به همه ی ما،به همه ی اونا،فرصت میدن..به همه ی مایی که اسیر نفسیم،به همه ی مایی که باید 7 سال اول تربیت میشیدم و نشدیم،اینقدر  فرصت میدن که اول،رذائل پنهانمون رو ببینیم و بعد با خودمون روراست شیم و کم کم آدم شیم..

جای تعجب نیست...وقتی دشمن درونت رو نشناسی،دشمن بیرون رو هم نمیبینی...
پاسخ:
میدونید فرمایشات شما درست هست اما
تا ظهور حضرت و از زمان غیبتشون ما یعنی همه ما فرصت داشتیم
فرصت برای کسانی بود که ۱۲۴هزار پیامبر و ۱۱ امام و چند معصوم نداشتن
و در دیار خودشون از بزرگان دین بهره نبردند و فضا براشون محیا نبوده

۲۲ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۰ خانم الفــــ
فرمایش شما هم متین.اما بعضی موارد در حیطه ی ولایت رو میشه...ولایت میفهمه که کی مریضه و جراحی میخواد..گاهی حتی خود آدم هم نمیدونه...
البته به معنای دست روی دست گذاشتن نیست..
پاسخ:
بله

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی