icon
دنیای من... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

دنیای من...

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۲ ق.ظ
دوست دارم تا قبل مرگم
نوشته هایم را تصویر کنم
دنیایی بسازم از خیالات ذهنم
شخصیت هایش، موقعیت هایش، دغدغه هایش
دنیایی که منحصر به من باشد
دنیایی که واقعی نیست اما حقیقت دارد
دنیای ذهن من نزدیک به بوی پیراهن یوسف است، نزدیک به خداحافظ رفیق است، مثل دیدبان است، شبیه مهاجر است
دنیای ذهن من در دوران اقتدار و شرافت به شمشیر و نام اوری جا مانده
دنیای توپ و خمپاره و ترکش است
دوران سید ها و حاجی ها و چشم انتظاری
دوران مرگ در میدان جنگ

دوست دارم قبل از مرگم، حرفهایم را تصویری کنم
علاقه ای که گاهی دور مینماید گاهی نزدیک
سر بازی دارد

دوست دارم تا قبل مرگم
دنیایم را بسازم
تا بعد از آن
مرا با دنیایم به یاد بیاورند
دوست دارم ویترینم به جای مدال و تندیس، پر باشد از ماکت قهرمانان داستانم
دنیای ذهن من در دوران قهرمان داشتن داستان ها جا مانده است

دوست دارم تا قبل مرگم...
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۶
مسیح

نظرات (۵)

ان شاءالله...
پاسخ:
ان شا الله
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چیزای خوبی دوست دارید 
ان شالله برسید تا قبل از م ر گ تون
نه نه قبل از شهادتون!

من مرگ دوستندارم 
حتی اسمشو!!! 
ولی شهادتم بهم نمیرسه 
فوت بهتره 
قبل از فوت !
مات هم قشنکه!
ب کیش و مات هم میتونیم تصویرش کنیم 

کیبوردم گرم گرفته !
ببخشید

عمر باعزت و برکتی داشته باشید 
برسید به خواسته هاتون
پاسخ:
ممنونم 
هرچی‌خدا بخواد
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۳۹ خانم الفــــ
سلام. لطفا نگاهی به صفحه اینستا تون که ادرسش هنوز اون گوشه ست بندازید
پاسخ:
علیکم السلام
والا من اسم صفحه رو تغییر دادم
گویا اسم طرفدار داشته بلافاصله با اسم من اکانت ساخته
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۷ خانم الفــــ
شاید حداقل بشه آدرس رو هم در پیوندهاتون تغییر بدید.
پاسخ:
بله انجام شد
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۴۱ خانم الفــــ
جسارت نشده باشه خدمتتون.
قصد خدای نکرده تذکری نبود.گفتم شاید فراموش کردید ادرس پیوند رو هم تغییر بدید و کسی از این صفحه به اونجا منتقل بشه.


پاسخ:
نه خواهش میکنم
نکته ی به جایی بود
ممنونم

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی