icon
پیرمرد و ماه... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

پیرمرد و ماه...

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱ ق.ظ

+یادمه یه پیرمردی بهم می گفت به ماه زل نزن، ماه مثل آینست، بازتاب داره، درد و آرزوی مردمو بازتاب میکنه، تو به ماه نگاه میکنی آه دوری میکشی ماه اون آه رو به کس دیگه ای میندازه. البته گاهی هم ممکن آه دلت رو به صاحبش بازتاب کنه...
_با نگاه الانت چه حسی داری؟

+نمیدونم، حسی شبیه به کسی که عزیزی از دست داده باشه..ماه امشب درد داره، ولی نمیدونم درد کیه...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۸
مسیح

نظرات (۳)

۲۸ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۲۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

امشب ای ماه به درد دل من تسکینی

آخر ای ماه تو همدرد من مسکینی
اره شندیده بودم...
پاسخ:
جالبه
چون من اینو از خودم گفتم..
کاش اونقد بزرگ بودیم که می نشستیم و تو ماه زل می زدیم و فقط دردای بقیه رو می دیدیم.. اونوخ درد خودمونم از یاد می رفت..
پاسخ:
نکته درستی هست
ولی 
بعضی دردهای تولید داخل
جلوی هیچ درد دیگه ای کم نمیارن :)

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی