icon
کاربری با احتمال خداحافظی... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

کاربری با احتمال خداحافظی...

جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ب.ظ
اوضاع وبلاگ نویسی و مخصوصا وبلاگ خودم جوری شده که گاهی حس میکنم برای یک سینمای خالی در حال پخش فیلمم
و هر از چند گاهی کسی هم که وارد سالن میشه یا اشتباهی اومده یا وسطاش گوجه پرت میکنه

حس میکنم بعد اینستا کم کم از اینجا هم خداحافظی ریزی بکنم
تو اینستا بحران کامنت ها آدم رو اذیت میکرد و اینجا بحران عدم تشخصیص وجود مخاطب
غیر قابل انکاره که فرد مطلب رو برای مخاطب مینویسه

ولی خب از حق نگذریم که فیلم دیدن تو سالن خالی هم لذت خودش رو داره






پ ن:
امیدوارم همین عده قلیل شش هفت نفری هم استفاده کنن از مطالب اگر استفاده ای داره
اگرم نه که واویلا
پ ن:
من کلا آدم کم کامنت گذاری هستم اما از لیست دنبال کنندم و حتی دوستانی که منت گذاشتن و دنبال کردن حقیر رو، بررسی میکنم و مطالب رو بیش و کم میخونم
افراد دنبال شده از طرق خودم رو که همیشه میخونم. گاهی با تیک مثبت و منفی گاهی با کامنت متوجه حضورم میکنم
ولی نمیدونم اساسا دنبال کردن امر تعارفی شده یا چیز دیگه ای...
تو اینستا تعارفی بود و بعضا با نیت های مختلف
اما اینجا درک نمیکنم چرا اینجور شده
پ ن:
در کل ما خداحافظی نمیکنیم، گفتم یک سری نکات رو دور هم واگویه کنیم
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۹
مسیح

نظرات (۹)


وبلاگ نوشتن را هم مگر میشود ترک کرد؟!
پاسخ:
برای مثال همین وبلاگ بالا که با پست (احتمال خداحافظی) تیک حضور زدند

+همه چیز رو میشه ترک کرد
سلام

منم مثل شما کم کامنت میذارم. جاهایی که ببینم نیازه کامنت میذارم معمولا
اما
از سینمای خالی که بگذریم، وبنویسی قدرت نوشتار/عرضه مطلب و ... رو بالا میبره. خصوصا برای کارهایی مثل کار شما و مسیر شما.
درسته مخاطب باید مشارکت کنه تا بازخوردها معلوم بشه ولی بنظرم سینمای خالی ای که احتمال حضور کسی هست بهتره تا اجرا برای جایی که آدم مطمئنه هیچکس نمیبیندش!
پاسخ:
سلام علیکم

یکم پیچیده بود
ولی فکر کنم چیزهایی فهمیدم ازش
۰۹ مهر ۹۵ ، ۲۳:۳۳ پلڪــــ شیشـہ اے
همه پست ها را می خوانم. منتهی رویه بر این است که خیلی کم نظری بنویسم. بویژه وب آقایان. نوشته های این جا دوست داشتنی اند. 
پاسخ:
شما بزرگواری کردید و جزو همون هفت یا هشت نفر تثبیت شده هستید
بویژه وب آقایان+ درست هم همین هست، قطعا، فرق بین وبلاگ و فضاهایی مثل ایسنتا همین حفظ مرزها و حرمت هاست

لطف دارید
ایضا نظر خانم پلک شیشه ای و جناب عین ها
خوشحالم چراغ اینجا روشنه
پاسخ:
متشکر از شما
شما هم جزو هفت الی هشت هستید 
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۶:۱۸ نون.میم.واو.

من این‌جا رو همیشه می‌خونم و خیلی وقتا خیلی از مطالب استفاده می‌کنم
ولی خب اکثراً حرفی برا گفتن ندارم که نمی‌زنم..بنابراین کامنت نگذاشتن به معنی حضور نداشتن نیست
اتفاقاً فکر می‌کنم یه تعداد آدم -که شایدم خیلی زیادن- همیشه تو این سینما نشستن
حتی بین دو سانس

پاسخ:
خیلی ممنون از لطف شما
 در وبلاگ برخلاف اینستا مخاطبین خاموش!!! هم حضور دارن 
شما میتونید فرض رو بر این بذارید که مخاطبینتون ازین نوعند و تمایلی ب اعلام حضور ندارن!
قلمتون پایدار...
پاسخ:
بله گویا اینطور هست :)

ممنون
کی گفته شش هفت نفر مخاطب داره اینجا فقط ؟! 0o
کی گفته اعلام حضور فقط مساویه با خوندن اینجا و مخاطب داشتنش

این چند وقت وبلاگای خوب زیاد بستن
شما این کارو نکنید لطفا
پاسخ:
خوب شد این پست گذاشته شد، الان شما به صورت ناشناس به حلقه اون هفت هشت نفر اضافه شدید، شدند هشت الی نه نفر
از اونجایی که صاحب وبلاگ چشم بصیرت رو نداره، مثلا یک مخاطب ناشناس که اعلام حضور هم نداره رو نمیتونه تشخیص بده :)

ممنون از اینکه مخاطب اینجا هستید
اگر آدم ارزشی بنویسه، اگر مطالب نویسنده حتی یک نفر رو نجات بده و یا تلنگری باشه مفید هست ولی اگه برای سرگرم کردن خودش یا مخاطب بخواد بنویسه همون بهتر که ننویسه...
ما در سرای باقی بایستی برای زمان صرف شده خودمون و بعضا دیگران بایستی پاسخگو باشیم...
یه بار جلوی بستن وبگاه شخصی که ارزشی مینوشت رو گرفتم صرفا بخاطر مطالبشون ولی دردسر شد از اون موقع صرفا چراغ خاموش از صفحاتشون استفاده میکنم..  شمام تصمیم با خودتون هست... 
از سال 92 تقریبا مخاطب مطالب شما هستم ولی خیلی کم کامنت گذاشتم!

پاسخ:
درست هست فرمایشات شما
لطف دارید شما، بله لطف کردید از قدیم و زحمت مخاطب اینجا بودن رو به جون خریدید
در پ ن هم نوشتم که تعطیلی در کار نیست
ممنون از شما
ممنون که ثابت قدم هستید در امر وبلاگ نویسی.
نوشته های شما, همون نیکی هایی هستند که توی دجله انداخته میشن.چه با کامنت و چه بی کامنت
موفقیتهاتون روزافزون ان شالله
پاسخ:
خیلی متشکر و ممنون 
ان شا الله برای خودم و دیگران سودی داشته باشه ...
و همچنین 

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی