icon
...I want to play a game :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

...I want to play a game

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ق.ظ

در موقعیتی در زندگی قرار دارم که دوست دارم

مثل جیکساو، شخصیت اصلی سری فیلم های اره، قربانی های گناه کارم رو انتخاب کنم

بیهوششون کنم و اون ها رو به محل آزمونشون منتقل کنم

بعد صدام رو ضبط کنم بزارم تو ضبط صوت 

و بعد بگم

سلام فلانی

میخوایم باهم یه بازی بکنیم...



سری فیلم های اپیزودیک اره، داستان فردی به نام جیکساو ست که در پی حادثه ای تصمیم می گیره از این به بعد خودش عدالت رو بر قرار کنه. و به آدم ها تو سیستم مخصوص خودش، شانس اصلاح بده.

فیلم مملو از صحنه های سلاخی و قطعه قطعه کردنه.

اصلا دیدنش رو پیشنهاد نمیکنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۶
مسیح

نظرات (۳)

۲۶ مهر ۹۵ ، ۰۹:۳۴ تبارک منصوری
من به این ژانر علاقه دارم ولی  برادرم بیشتر از دو سکانس نذاشت ببینم :| 
چی باعث شده که به این درجه از خشونت برسین !؟؟
پاسخ:
ژانر خوبی برای فیلم دیدن نیست، کار خوبی کردند

اتفاقا نوعی از تصمیم گیری منطقی بر اساس خونسردی هست
خشونت در چهره عامل نیست
من چندتاش رو دیدم واقعا افتضاحه
هنوزم از یاداوریشون عصبی میشم. تا یه مدت همش فکر میکردم یکی داره تعقیبم میکنه که بیهوشم کنه ... خخخ
پاسخ:
این حالت بعد دیدن فیلم محتمله
ترسو نیستم ولی خوب می گید نبین نمی بینم!
پاسخ:
ترسناک نیست
منرجر کنندست
یک نفر بین پنج اهرم قرار بگیره و ...
ولی نبینید بهتر هست

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی