icon
ما متوهمیم... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

ما متوهمیم...

شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱ ق.ظ



از عکس هایی که حریم شخصی آدم ها را نقض می‌کند خوشم نمی آید
عکس های بی هوا
عکس هایی که گیرنده عکس نمیداند در دام تو افتاده و تو آن لحظه ای را به تصویر کشیدی که خیلی شخصی است
از گرفتنشان هم واهمه دارم
همش فکر میکنم،الان است که بفهمد دارم عکس میگیرم
البته این عقیده ی شخصیست
اینجا هم
نه جرات کردم و نه دوست داشتم که نزدیک تر بروم و عکس بهتری ثبت کنم
از دور پشت درخت ها با آخرین درجه زوم گوشی عکس گرفتم
یعنی قاعده بالا را نقض کردم
ولی حالشان را خیلی دوست داشتم
کرسی به پا کرده بودند کنار خانه های اولشان
در راه برگشت به مادر گفتم
این همه سال رفت و آمدم
یک چیز را با تمام وجود حس کردم
و یقین دارم
اینها
با فرزندانشان زندگی میکنند
گذاشتن یک بشقاب بیشتر
خالی گذاشتن یک جای بیشتر
دست نزدن به اتاق
پچ پچ های آرام
اینها توهم نیست
ما باید بگردیم دنبال توهمی
که مارا از دیدنشان محروم میکند







پ ن:
خدا بزرگ است
یک روزی بلاخره تصویر میکنم...
پ ن:
#قاب_ماندگار

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۷
مسیح

نظرات (۳)

مثلا بری جلو،سلام و علیک کنی،باهاشون گرم بگیری، زیر کرسیشون بشینی، یه لیوان چایی مهمونت کنن با شیرینی های طعم داره خونگیشون، بخوای واست از یکی از خاطرات عزیزشون بگن، بعدم اجازه بگیری، حاج خانوم، مادرجون، حاج آقا...پدرجون،آقاجون...میشه یه عکس بگیرم ازتون؟


حیف که مادربزرگام خیلی زود رفتن...
اگرنه منم عاشق میشدم حتما...
پاسخ:
به بهم خوردن دور همی چند نفرشون نمی ارزید 

خدا رحمتشون کنه ان شا الله
حقیقتا ما متوهمیم...
پاسخ:
بله..
پا نیز دوست نداریم
پاسخ:
کار دوست داشتنی نیست کلا

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی