icon
یکی زیر یکی رو... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

یکی زیر یکی رو...

جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۵۷ ب.ظ


+اووووووه کو تا بیاد حالا چقد هوولیی :)

_نمیتونم اروم بگیریم خورد خورد دارم براش میدوزم، تا بیاد ارومم میکنه



+وای چقدر خوب بافتی! من هر سری سر میندازم ولی حوصلم نمیشه، یکی از این سرهمی ها برای منم بباااف!

_خب میلتو بیار اینجا کنار هم خورد خورد بباف



+مامان جا بدو بیا بدو، بیا ببینم این کلاه اندازت هست یا نه

_رنگشو دوست ندارم مامان بچگونس من بزرگ شدم

+خب باشه رنگشو عوض میکنم



+تا اینو نبافتم پاتو بیرون نمیذاریا!

_وا مامان! چرا تهدید میکنی؟:))

+برای اینکه سری پیش چش سفیدی کردی رفتی سینه پهلو برگشتی 

_چشم



+چه میکنی با این چشمات مادر من؟

_برای قاب قدرته، هی نور میزنه این عکس رنگش میپره حیفه بچم..




پ ن:

#قاب_ماندگار

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۳
مسیح

نظرات (۳)

من دوست داشتم اون بچگی ادامه داشت!

در پرانتز: روی پارچه گلدوزی شده البته. بافتنی قضیه اش فرق می کند. ولی چیزی از هنر مادر ها کم نمی کند
پرانتز در پرانتز: قطعه پنجاه! برام جالب بود که تازه است! فکر نکردم کسی از این کارها بکند در این زمان ها!
پاسخ:
بله.. دیگه در حد فرق بافتنی و گلدوزی کارهای این شکلی رو بهش واقفم :) در حدی که گاهی بعد یکی رو یکی زیر ممکنه ژوته هم بیاد
بافتنی برای بودن بچست

همه قطعه ها هست
اگر مادر زنده باشه
و یا خواهر دلش بسوزه
عااااالی...
پاسخ:
ممنون
۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۵۱ نون.میم.واو

دیروز 
داشتم دنبال ظرف آّب می‌گشتم که یهو متوقف شدم
یه تصویر آشنا دیدم که در طول این‌همه سال انگار ندیده بودمش
http://s9.picofile.com/file/8289672184/IMG_20170315_130708.jpg
مشغولیت ذهن‌ها فرق داره...به خاطر همین دیدن‌ها و شنیدن‌ها هم فرق می‌کنه. ذهن شما عادت کرده به این دقت‌ها.

پاسخ:
جالب شما هم دیدیش پس


اگر پیج اینستا دارید، در فراخوان قاب ماندگار شرکت کنید اگر عکس دارید

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی