icon
از مجموعه دگمیت های من... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

از مجموعه دگمیت های من...

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۵۳ ب.ظ

اگر دست من بود 

رانندگی زنان (به خصوص زنان مقید) را در خیابان های تهران ممنوع میکردم حتی بنا به ضرورت

تا دیگر برای هر حرف نا مربوطی که در این جنگل حیوانات وحشی از دهان بی شرفی در می آید تنم نلرزد و احیانا دست به یقه نشوم...






پ ن:

خانم های محترم، من مرد هم از نشستن پشت فرمان در این دیوانه خانه وحشت دارم، دلیل پافشاری برخی از شما برای نشستن پشت فرمان آن هم بدون ضرورت را نمی فهمم...

پ ن:

چند وقت پیش به خاطر حرکت بی احتیاط خانم محجبه ای در خیابان پشت فرمان و ایضا حرف نامربوطی که یک شبه مرد خطاب به او از دهانش درآمد، دست به یقه شدیم

آن زن بنده ی خدا مثل بید پشت فرمان میلرزید، من هم بودم میلرزیدم

پ ن:

حق دارید اگر بگویید، خب رفتارشان را درست کنند!

اما خواهشا از درخواست محال به حرکت شدنی تغییر موضع دهید.

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۶/۰۱/۲۳
مسیح

نظرات (۳)

 چند وقت پیش دو تا راننده آقا تو خیابون سر چراغ قرمز دست به یقه شدن!
هیشکی اصلا جلو نمیرفت
آخر یه خانومی میانسال رفت به راحتی از هم جداشون کرد
منم هاج و واج داشتم به کرور تا مردی که اونجا بودن و اصلا جلو نیومدن نگاه میکردم

والا خدا بده از این دگمیت ها
پاسخ:
مرد که دیگه کم پیدا میشه متاسفانه 
خیلی هم خوب!
با شعار آزادی قشنگ خواسته هاشون رو از ما ، اهداف ما قرار میدن!

۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۳۸ خانم الفــــ
به این مورد تا حالا فکر نکرده بودم.
اما  به سختی انجام بعضی کارها که فکر می کنم میبینم،یه قبری با دست خودمون کندیم انگار و بعد هم نشستیم صبح تا شب پای اون قبر،گریه کردن..
موافقم..
پاسخ:
واقعا همینطور هست که فرمودید 
مجبوریم انگار..اسلحه گذاشتن پشت سرمون
حالا کی مجبورمون کرده
الله اعلم..

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی