icon
قاسم تربیت میکنی؟... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

قاسم تربیت میکنی؟...

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴ ب.ظ

+مامان میتونم این کار رو انجام بدم؟

_نه کار شما نیست بشین دست نزن تا من بیام

+بابا میشه این کار رو بسپرید به من؟

_بچه بازی نیست بابا جان، دست نزن برو به بازیت برس من خودم انجام میدم

+عه بابا این چه کتاب خوبیه، میشه برام بخریدش؟

_این کتاب بابا؟ این کتاب خیلی به سنت نمیخوره، به جاش یه کتاب داستان بخر اینا برات زوده

+ولی بابا زده برای سن نوجوان!

_نه بابا اشتباه زده برای سنت خوب نیست

+مامان من دارم میرم هیات، خداحافظ

_کجا میری، میری الان تو باز عرق میکنی میای بیرون سرما می‌خوری بدبختیت میمونه برای من، خود آقا هم راضی نیست..

+بابا مدرسه داره میبره اردو جهادی تورو خدا بزار برم

_ول کن بابا جان، بری تو اون خاک و گل دست و پا بزنی که چی؟ بعد تازه این اتوبوس ها تو اون جاده های خطرناک، شما همون درستو بخونی جهاده نمیخواد بری بابا جان..




قاسم نزد عمو آمد

تازه بعد از کلی خواهش و تمنا و وساطت مادر و بازوبند پدر

عمو از او پرسید:

مرگ در نزد تو چگونه است؟

گفت:

شیرین تر از عسل عمو جان

قاسم با بدرقه اهل حرم و عمو راهی میدان شد


در تربیت هایمان کدام رد حسینی وجود دارد؟


فرزندانمان با تربیت ما عاشورایی میشوند...



پ ن:

عاشورایی شدن

قرص ندارد که بخوریم و عاشورایی شویم

عاشورایی زیستن میخواهد

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۴
مسیح

نظرات (۳)

۰۴ مهر ۹۶ ، ۲۳:۵۶ خانم لبخند
چقدر ما کشیدیم از همین «کار شما نیست.» ها..!
پاسخ:
بله..
چه یادداشت خوبی. متشکرم.
پاسخ:
ممنون از شما 
ارسالش کردیم به دوستان
مخصوصا مادرها
پاسخ:
ممنون از لطفتون

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی