icon
خسارت بده... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

خسارت بده...

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ب.ظ

ابو کمیل میگه:

تو این راه هرکی خرج کنه صد برابر برمیگرده

ولی من دنبال خسارت میگردم 

خیر نمیخوام 

خسارت میخوام 

که به امام حسین بگم

آقا همه چیزم رفت دیگه هیچی ندارم...


خدایا این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست؟


پ ن:

مستند 

یادداشت های یک پیاده

کارگردان 

وحید چاووش

از بهترین اربعین سازها 

دیدن هر سالش جواب میده 

پ ن:

عاشقم کن..

دنیا بدون عشق تو همه چیز کم داره...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۸
مسیح

نظرات (۵)

خسارت؟
.
باشیم تا بزند :)
.
او کریمیست قبل درخواست گدا را ...
ما باید بدهیم آن هم دو دستی
نه که او بگیرد و خسارت وارد کند!



لینکی بود کاش..
فیلم را می گویم
پاسخ:
منظور خسارت، خسارت خوردن از امام نیست
یعنی کاش اذن میدادی تو این معامله کمی ضرر کنیم و درد بکشیم تا به این واسطه نزدیک بشیم
به قول اون بیت که میگفت
خنک آن قمار بازی...


اسم مستند رو جستجو بفرمایید
راحت بهش میرسید
هرکسی یه جوری میگه دوستت دارم یکی هم میگه دردت به جونم!

پاسخ:
تفسیر درستی هست
خاندان کرم

آقای پناهیان تعریف می‌کردن اربعین مردی را دیده بودن کنار جاده زجه می‌زده، گریه می‌کرده که چرا هنوز یه اتاقش خالیه.. که ح‌س‌ی‌ن به او و مالش نظر نکرده..

بهشون گفته بوده من توی طول سال تمام داراییم رو میارم اینجا خرج میکنم برای زوار اما چند ماه نشده همه‌ش برمی‌گرده.. می‌خوام برای ‌ح‌س‌ی‌ن خرج کنم فقیر بشم؛ بگم خدا منم برای عزیزت فقیر شدم... دردم اینه چرا برمی‌گردونی؟.. چرا برمی‌گردونی؟..


#من_نوکرم_به_خدمت_ارباب_دل‌خوشم..

پاسخ:
...

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی