icon
نکته جالب.. :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

نکته جالب..

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۱ ق.ظ

این نکته ی جالبی بود حداقل در مورد وبلاگ هایی که من میشناختم

که در دوران رونق وبلاگ نویسی اطلاعات خصوصی کم تر گفته میشد

عکس را که اصلا نمیدیدم!

سن را از پیچیده ترین فرمول های ممکن میتوانستیم حدث بزنیم

جنسیت را کمی آسان تر

تحصیلات را اگر مخاطب دوست داشت بدانیم

و باقی موارد

اما بعد از عصر ایسنتا گرام و فیس بوک و غیره

من همان وبلاگ ها را بعضا دیدم که پروفایل های عجیبی داشتند

دقیقا نفهمیدم که چه اتفاقی افتاده بود

اما آن ها عکس داشتند

به راحتی از خصوصی ترین بخش های زندگی حرف میزنند

تحصیلات را در سر در ورودی مینوشتند

تاریخ تولد راهم

و حتی نسبت به ماه تولدشان هم تعصب شدید داشتند


و من

هیچ وقت نفهمیدم

از عصر وبلاگ های محجوب و سر به زیر تا اینستاگرام های عجیب و غریب دقیقا چه اتفاقی افتاد؟





پ ن:

یکدفعه نوشت...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۳
مسیح

نظرات (۴)

۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۷ رهرو زینبی
عادی شده...
اگر کسی مطالب خصوصی اش را بگذارد عیب نمی بیند.

واقعا سن و تحصیلات اطلاعات خصوصی اند؟...
پاسخ:
از این جهت که,اینکه من بدونم طرفم چند سالش بود کاری به وبلاگ نویسی نداشت چون من که جز پست گذاشتن کاری نداشتم
منظور از خصوصی هم امور خصوصی و احساس برانگیز زندگی هست...
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۸ خانم الفــــ
هیچ کدومشون به نظرم خوب نبودند و نیستند...نه به پیچیدگی وبلگ نویس ها و نه عجیب و غریبی اینستایی ها.

پاسخ:
نمی دونم
شاید الگویی میانه ای وجود داره...
سلام.
میگن هر نسلی دیگه نسل بعدی خودش رو درک نمیکنه. 
:) 
پاسخ:
سلام علیکم
مشکل اینجاست که کسانی که تو اون نسل بودند حالا تو این نسل جدید عوض شدند
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۲۰ ...:: بخاری ::...
روزی روزگاری هف هش سال پیش وبلاگ زدیم، ی سری اطلاعات ک فک میکردیم خیلی خصوصی نیست رو گذاشتیم و اونا ک خصوصی بودو نذاشتیم. یادم هست اون اطلاعاتی که ب نظر من خیلی هم خصوصی نبود (و نیست) رو خیلی ها خصوصی می دونستن. هر روز حداقل یکبار توضیح می دادم ک چطور می تونم و چطور اصلن به عنوان ی خانوم روممممم میشهههه که بگم من متولد چه روزی و ماهی هستم یا من ساکن کدوم شهر ایران هستم.
حالا خیلی وقته گذشته.
اطلاعات من تکون نخورده. ولی همون ها میان اسممو میپرسن. میرم پیشش محترمانه بگم بابا خواهر من مگه تو همون نبودی که میگفتی سنت نباس تو نت باشه. میرم پیشش میبینم عکسش رو صفحه شه با N تا کامنت که Z تا از اون N مال آقایونه اصلن.
نمیدونم والا.

خیلی ب سوالی ک می پرسم راضی نیستم. ینی خیلی جوابش برام مثبت نیست. ولی موندم قدیمای ما مثل الان اونا بوده ینی؟؟؟
پاسخ:
در کل با گذاشتن اطلاعات خصوصی موافق نیستم
برای خانوم ها که کمترهم باشه بهتره
آدمیزاد کشف توی زندگی دیگران براش لذت بخشه

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی