icon
من مجبورم... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

من مجبورم...

شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ق.ظ

من مجبورم که به سیکل ناقص نظام آموزشی تن بدهم

و خودم را اسماعیل وار برای گرفتن کوفتی جنسی به نام مدرک زیر تیغ کند نظام آموزشی قربانی کنم

ذره ذره در هر دوره اش زجر بکشم

اندک اندک آب شوم

پیری اندیشه زود رس بگیرم

و آخر

لیسانسم حکم پشمک حاج عبدلله را داشته باشد

و حالا بدوم دنبال ارشد

ارشدی که تا بتوانم بگیرمش

او هم حکم پشمک حاج عبدلله را پیدا کند

و این دور تا تا لحظه رفتن جان از بدن ادامه پیدا کند...


اینجانب

ممیز

به خداوندی خدا قسم

مصوبین پدید آمدن این نظام اموزشی آدم کش و همینطور تنبلی افراد دیگر برای اصلاح آن را

حلال نمیکنم









 پ ن:

هیچ چیزی از دانشگاه به من اضافه نشد، این یعنی چهار سال زندگیم پر!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۴
مسیح

نظرات (۴)

حوبه فهمیدی
حالا من گه ارشدمم دارم میگرم اینو فهمیدم
از بی تذبیری مسولان دولته که بجای کار ظرفیت دانشگاها رو زیاد کردن تا جوونا دبال کار نباشند و مشغول باشن
ما این پ ن ی شما رو به هرکی میگیم
میگن تنبلی خودتو گردن کسی نندازز
خودت باید درس میخوندی و رشد میکردی !!
پاسخ:
باید دید که خود فرد چطور بوده

این اسم * رو ای کاش روشن تر مینوشتید
ما نیز حلال نمی فرماییم...!
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۳:۰۰ محمد حسین مرادی
واقعا باید از شرش به خدا پناه برد.
گرچه تنبلی ما دانشجوها هم سر جاشه. البته خودم را میگم بیشتر

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی