icon
دو برداشت از دیشب: برداشت اول... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

دو برداشت از دیشب: برداشت اول...

دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۱ ب.ظ

دیشب وقت برگشت, وقتی به خاطر تاخیر های وحشتانک مترو منتظر بودیم و وقتی  سر برگرداندم تا انتهای تونل مترو را ببینم که قطار می آید یا نه

چشمم خورد به صفحه مکالمات تلگرامی پسر جوان کنار دستم و چند پیام رد و بدل شده ی در صفحه توی ذهنم ماند, مشغول صحبت با اکبر نامی بود

+کجا بودی؟

_حاج منصور احیا بودم

+یه چیز بپرسم راستش رو میگی؟ جان من؟

_اره

+تو به فلانی علاقه داری؟

_اره دارم

+حتی با اینکه میدونی با فلانی بود؟

_اون موقع حسی بهش نداشتم بعدش که با اون کات کرد حس پیدا شد

سرم را برگرداندم, به خودم نگاه کردم و اینکه این همه الهی العفو من تا چند دقیقه بعد از احیا پایدار خواهد ماند؟






پ ن:

میدانم وارد حریم شخصی دیگران شدم اما چند لحظه بود و حریم شخصیش هم توی صورت من بود

پ ن:

مخاطب پست خودم بودم و الا انصافا باقی توبه ها پایدار و حق است

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۷
مسیح

نظرات (۶)

۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۵:۵۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
من خنده ام گرفته !!

چی بگم!!
و اما برداشت دوم...
پاسخ:
در مورد خود من گریه دار هست
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۶:۰۱ دل. بیقرار
سلام
حس پیدا شده..چیزی شما نوشتید و من خوندم ا مکالمه این دو نفر اشاره به فعل غلطی نداشت!

دقیقا تا کی پاک میمونیم؟ شب 23 مهمه!
پاسخ:
علیکم السلام
این هم نظری هست در این رابطه

همه این سه شب مهم هستن و مهم تر از اون
جنس توبه های ما و نگاه درست به شب قدر
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۶:۰۵ اقا مهندس
ههییی
واقعا اون الهی العفو ماتاریخ انقضاش کیه؟

پاسخ:
ان شا الله چندین سال پس از گفتن باشه
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۱ دل. بیقرار
شب 23 توی این سه شب خیلی مهمه! حتی اگه به مفاتیح دقت هم کنید اعمال شب 23 اصلا یه جور دیگه ست...یه طور دیگه..
مسلما هر سه شب مهم هستن ولی توی شب 23 هرکسی توفیق پیدا نمیکنه!
پاسخ:
بحثی روی این موضوع نیست
من روی نوع نگاه به احیا صحبت میکنم
چه بسا اعمال انجام داده های از روی عادت
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۷ سید محمد رضی زاده
اعوذ بالله من نفسی..
پاسخ:
...
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۷:۴۸ دل. بیقرار
چیزی که شما میخوواید بگید اینه:
قد افلح من زکیها و قد خاب من دساها

حتی اگر عبادت کنیم حتی اگر خدمت به خلق کنیم تا تزکیه نفس نباشه چیزی عایدمون نمیشه. تنها یه حال زودگذر...تثبیت نمیشه!
پاسخ:
فرمایشات شما درسته
منتها وقتی از لفظ خدمت به خلق استفاده میشه این مفاهیم رو توش داره
والا اگر اون فاکتورها نباشه که یا کاسبی هست یا خدمت به خود
بیشتر راه های رسیدن به خدا و جلب رضای خدا از بین خلق میگذره
دست گیری, خوشحال کردن,امر به معروف, تعاون و  ...

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی