icon
روستایی ماندن... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

روستایی ماندن...

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۷ ب.ظ

آنجا را تعطیل کردم

البته یک جورایی متوقف

از این به بعد میشود شبیه یک موزه البته به نظر خودم میشود یک کتابخانه یک کتابخانه با کتاب داستان های کوچک

شاید هم بشود یک کتاب داستان آنلاین

دوران خوبی بود

آنجا هم سعی میکردم متفاوت جلو بروم

شاید این سبک نوشتن برای آنجا را خودم ابداع کرده باشم بعد ها دیدم کسانی را که الگو گرفته بودند، خوشحال شدم، شاید هم من از روی دست کسی دیدم

بعضی مطالبش دست به دست شد

بعضی هایش جنجال ساز شد

بعضی هایش فحش آفرین

بعضی هایش هم شاید دستم را آن دنیا بگیرد

حالا

دوباره برای ماندن برگشته ام اینجا 

نه مثل ییلاق قشلاق های قبل

خانه ام را آورده ام روستا

شهر های شلوغ اجتماعی، برای روستایی های ساده دل، زیادی پر سر و صدا بودند

یا باید شهری میشدم یا آزرده

ولی من روستایی ماندن را انتخاب کردم

وبلاگ از قدیم برایم حکم خانه کاهگلی پدری در عمق روستای زادگاه را داشته که وقت ترکش پیش خودم میگفتم، یک روز دوباره برمی گردم 

حالا برگشته ام

زخمی از زخم های شهر 

اما شهر دیده

از شلوغی شهر متنفر شده

راست میگویند که

دنیا را باید گشت

باید دید

اما

دنیایی نباید شد

روستایی باید ماند

روستایی زندگی کرد

روستایی پروراند

دنیا به ما روستایی ها احتیاج دارد...








پ ن:

ندارد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۵
مسیح

نظرات (۷)

آنجا دقیقا کجاست؟ :)
پاسخ:
جایی در آنجاها... :)
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۹ خانم الفــــ
خیره ان شاءالله
به هرحال حضور متفاوت شما و امثال شما،توی شلوغی شهر ،بلکه توی شلوغی های بزرگتر و پرسرو صدا تر،لازمه.حتی اگر به اندازه ی یه موج کوچیک و کم مدت باشه..
پاسخ:
ممنون
ما را به سخت جانی خود این گمان نبود...
اکثریت علمای طراز اول جهان اسلام، روستایی و روستایی زاده بودند.
ایضاً اکثریت مردان بزرگ.
پاسخ:
بله
زنده باد روستا و روستایی ها...🙌
پاسخ:
شما هم روستایی هستید؟
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۵۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
خیره 

:)

اگه اونجا همونجاییه ک من توذهنمه که چه بسا ماهم استفاده کردم
اگر هم جای دیگه است چ میدانم
ب هرحال ما هرحا سعی میکنم استفاده کنیم و باخوندن متن ها و سبک نوشتتارهای اینچنینی لذت میبریم 

خدا به قلموت برکت بده 
پاسخ:
ایسنتا شهر ارواح هست اونجا

ممنون
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۲۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
اوه اوه 
نه اینستا اصلا اونجاها تاحالا نرفتم 
قسمت نشده خداروشکر

:)
پاسخ:
بله...
شاید به اون مفهومی که در ذهن شماست نه...
ولی در دنیای حقیقی بله!!!
پاسخ:
بله، پس شما روستایی واقعی هستین

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی