icon
بسم الله الرحمان الرحیم... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

بسم الله الرحمان الرحیم...

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۵۵ ب.ظ
این روزها خیلی فاتحه خوان شدم، یاد جمله ی قدیمی ها چند وقتیست جلوی چشمانم مانده (بخوانید تا برایتان بخوانند)
از آگهی ترحیم در خیابان تا پلاکارد های روی دیوار خانه ها، تا خبر یک فوت در تلگرام تا یاد گذشتگان، نا خود آگاه لب های ارام میجنبد : بسم الله الرحمان الرحیم ....
امروز هم به یاد گذشته داشتم (نگارخانه) را زیر و رو میکردم، یک سایت گرافیک و عکس که پیشتر ها در آن عضو بودم، آن موقعی که رمقی بود
بین پروفایل ها میگشتم که رسیدم به حسین سخا، پروفایل آقای ما میتوانیم، حسین 25 ساله رفت ولی خوب رفت. دوباره لبم جنبید: بسم الله الرحمان الرحیم...
یک سری یادها مرگ هم برای امروز و دیروز نیستند، برای سالهای سال پیشند، خاطرات مرگ هایی که در ذهنم حک شده اند
مثل مرگ فهیمه نامی اگر اشتباه نکنم، در روزهای دبیرستان
وقتی محمد حسین را پریشان دیدم و از او پرسیدم چه شده، و او با حالی خراب ماجرای خودکشی دختری را در منزل همسایه شان گفت که فکر کنم آن موقع یک سال از ما بزرگ تر بود. از فشار های خانواده خود را حلق آویز کرده بود.
با این که سال ها از مرگ فهمیه میگذرد اما هنوز خاطره اش از ذهنم کم رنگ نشده، یادم هست آن موقع ها با خدا صحبت میکردم و از او میخواستم که میشود فهمیه را ببخشد و گناهش را بیاندازد گردن پدرش؟
هنوز هم که هنوزه بعضی وقت ها موقع گذاشتن سر روی بالش یاد مرگهایی می افتم که در ذهنم مانده
همینطور که سر روی بالش است آرام لب های میجنبد : بسم الله الرحمان الرحیم ....

نیم نگاهی به بعد دارم
به بعد از مرگ
زمانی که کارم زار است
آن جا دوست دارم که لب کسان دیگری نیز برای من بجنبد :
بسم الله الرحمان الرحیم ....





پ ن:
شما هم شروع کنید:
بسم الله الرحمان الرحیم...
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۵
مسیح

نظرات (۴)

شروع کردم.
بسم الله الرحمن الرحیم....
بسم الله الرحمن الرحیم...
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۵۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
خیلی بیشتر به یادش هستم  چه رفته ها چه چجور رفتن ها
ولی لبم نمیجنبید مگه به صلواتی(تنبلیم!!)

شروع میکنم از این ب بعد 
فک کنم اینجوری بهتره

بسم الله
پاسخ:
بله
شروع کنید
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۵۰ ...:: بخاری ::...
وای حسین سخا....
وای حسین سخا...

اخ اون شب چ شب بدی بود... تمام پستی ک براش نوشتمو گریه کردم. قدر همه وقتها.

پاسخ:
خدا رحمتش کنه

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی