icon
میخوام بخوابم..سرده... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

میخوام بخوابم..سرده...

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۵۹ ب.ظ
دیگه واقعا خیلی خستم
میخوام بخوابم...
سرده..







پ ن:
تو این ایام انتخابات اینقدری فشار تحمل کردم که واقعا هم یک سری درد های جسمی دارم هم کلی بهم ریختگی عصبی
هربار هم میام بگم گور باباش
ولی نمیشه
فقط زودتر تموم بشه
پ ن:
شاید برای شما مهم یا محل سوال باشه که به کی رای میدم
رای من #سید_ابراهیم_رئیسی
ولی واقعا طبق بند هایی که در بالا نوشتم دیکه توان توضیح ندارم
فقط اینکه
من همیشه خودم رو جزو قشر مستضعف دونستم و خواهم دونست
انقلاب رو برای اونها میدونم
و حاضر به رای اوردن کاندیدم به هر نحو ممکن هم نیستم.
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۲
مسیح

نظرات (۸)

۲۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۰۸ خانم الفــــ
با شما موافقم کاملا.
ممنون بابت مطالب کانالتون.به شخصه،آنلاین،استفاده می کردم از مطالبتون.و برای دوستان هم ارسال می کردم.

+حتی برای من که  احاطه کافی به سیاست ندارم متاسفانه،اما،این بوی تعفنی که توی اخرین پیام کانالتون بود،قابل تشخیص بود.به شخصه معتقدم که وقیح ترین رئیس جمهور زنده! ای که تا حالا دیدم همین شخص روحانی بوده.کلمه ی مناسبی پیدا نمی کنم برای توصیف حسم.امسال هم مثل چهار سال قبل،اون شب قبل اعلام  نتایج،دارم به کم کاری هایی فکر میکنم که باعث میشه این اشخاص،سوار بر موج کم فهمی امثال من بشن و با این پررویی زل بزنن توی دوربین و اراجیف بگن.




خداقوت.بنده به شخصه برداشت ها و فرمایش های شما رو هم استفاده کردم و هم برای عده ای از دوستان توضیح دادم تا به امروز.

پاسخ:
ممنون از شما لطف دارید

+...

شما واقعا لطف دارید، سخته از مطالب درب و داغون بنده چیزی برداشت کرد، این قطعا از سواد بالاس شماست.
خدا قوت

امیدوارم ثمر خوبی داشته باشه


پاسخ:
ممنونم

ان شا الله
سلام
خدا قوت
خدا اخر و عاقبتمونو به خیر کنه
پاسخ:
علیکم السلام 

ممنون

ان شا الله
۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۲:۲۲ خانم الفــــ
این بوی تعفنی که توی اخرین پیام کانالتون بود،قابل تشخیص بود

----
من الان متوجه این جمله بندی شدم..ببخشید.خیلی بد نوشتم.منظورم نوشته ای از شما نبود.منظورم  فرمایش حضرت امام بود.همون تعفن  توضیح داده شده توی فرمایش ایشون :)
پاسخ:
نه خواهش میکنم
از اول هم معلوم بود :)
:)
جوشونده بخور :)
به عکس آقا و امام هم نگاه کن:)))

یه راه ارتباطی برای کانالت بذار
علی یارمون
خدا بهمراهت :)
پاسخ:
کانال ارتباطی برای چی؟
به ارامش قرآن پناه ببرید..
پاسخ:
ان شا الله
بالاخره دوران بزن و در رو تمام شده :)
زدی ضربتی راهی هم بذار که ضربتی نوش کنی...

بالاخره ادمین یک کانال هستی که جمعیتش کمتر از یک میلیونه!
پاسخگو باش نه پاسخکو :))
پاسخ:
:)
مسئولین رو بیخیال
وبلاگیست هامون هم پاسخگو نیستن :|
پاسخ:
آره والا

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی