icon
در خلسه ای عمیق خودش بود و هیچ کس! :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

در خلسه ای عمیق خودش بود و هیچ کس!

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۴۵ ب.ظ
//bayanbox.ir/id/5239492338700277529?view

این روزها مد شده!
طرف در فضای مجازی که کار میکند و بعد از مدتی مورد لطف دوستان هم سایبری قرار میگیرد فوری خودش را لوس میکند و یک پست میگذارد و میگوید:

برای مدتی نیستم! شاید بعدا بیایم! چند وقتی است، دستم به قلم نمی رود!

البته این قاعده برای تمام دوستان و همسایبری ها صدق نمی کند.

امروز پس از یک تلاش چند ده روزه با خودم و آماده کردن مطالب مختلف محض انتشار به این نتیجه رسیدم که همیشه هم نباید به روز بود! گاهی وقت ها باید به شب بود!( ها ها ها، محض خنده!)

گاهی وقت ها این دهان گزافه گو را باید درش ماله کشید تا بی خودی بار گناه انسان را سنگین تر ننماید.

این روزها هم سوژه اجتماعی زیاد است و هم به ویژه سوژه سیاسی اما فعلا در این صحنه از کار زار وقت عمل است و باید زبان در کام کشید چون دوصد گفته چون نیم کردار نیست!

و در آخر لازم است خاطر نشان کنم که منباب تحویل گرفتن وبلاگ خود و همینطور کلاس گذاشتن در حد لالیگا، طبق رسم معهود این خداحافظی های موقتی وبلاگی  اگر هر نظری بگذارید میخوانیم و در ازایش به شما یک جواب هم تحویل می دهیم و اگر همین امروز نظر بگذارید ما در عوض یک پک خدماتی هم به شما تحویل میدهیم!

در این مدت برای سر کشی به منزل دوستان سایبری هم وقت میگذاریم به هر حال هر رفتی ،آمدی دارد!

و به قول شاعر علیه الرحمه:

رفت با مرگ خود احیا کند آیینش را!

پ ن 1:
باز سو تفاهم نشود من یک عده ای را مستثنی کردم، باز نگویید نگفتم!

پ ن 2: این روزها حواستان به خودتان باشد، مبادا گول اشوه های یک سری را بخورید! مبادا انقلاب از دست برود!

پ ن 3: برای امتحانات من و خودتون هم دعا کنید!

پ ن 4: ملالی نیست جز دوری شما!



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۹
مسیح

نظرات (۳۶)

۰۹ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۶ با خود مرا تا اوج بر
سلام موافقم
حرف زیاد زده شد
ولی عمل کمه
یه جمله ای از استاد پناهیان شنیدم که دست پا شیکسته ش میشه این:
که تا قبل انتخابات اطلاعات سیاسس تون رو بالا ببرید ولی کار مهم تر پاک کردن خود است تقوا نوره خودش راه رو به ما نشون میده
یا علی.
پاسخ:
علیکم السلام من هم به شدت!

خدا خیرتان دهد که به ما سر می زنید و حال نزار مارا میگیرید!

یا علی!
به قول تازه پای به عرصه ی سایبر نهاده های امروزی:

«لایک»!


پاسخ:
وای بر ما که اینگونه آرمان های فرهنگستان ادب پارسی به یغما رفت!!!!   وای برما!!

لایک!؟؟؟  بگویید مورد پسند ما قرار گرفت اجالتا!

در ضمن شما چرا تشریف آوردید، ما باید خدمت میرسیدیم جناب!
سلام 
اول اون پک خدماتی رو بده 
دوم بابا کلاس
پاسخ:
علیکم السلام

پک رو در پایین گذاشتیم بردارید.

دوما: وبلاگتان آباد!

********&*******
*            &^^^^^*         
*            &           *
****************   
فقط باز میکنید حواستان باشد که کارت گارانتیش رو پر کنید

یاعلی               
۱۰ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۳ مدیر سایت(رضا طاهری پور)
سلام.
فضایی مجازی جالبی دست و پا کردید.
فاطمه نگهدارتون.
به ما هم سربزنید با روضه یه کم صفا کنید.
مدیر سایت
تارنمای تخصصی ذاکر اهل بیت محمد کاویانی چراتی
پاسخ:
علیکم السلام!
ممنون از حضورتون!

ان شا الله همیشه صدای گرمتون در وصف اهل بیت کار کنه!

موفق باشید!
یاعلی.
بسم الله

سلام

البته اجالتا که فرمودین هم عربیه و هم اشتباه نوشتین

ببخشید دیگه ظاهرا ایراد نگیرم نمیشه!!!

 از حکیمی پرسیدند که چرا استماع تو از نطق تو زیادت است؟ گفت: زیرا که مرا دو گوش داده‌اند و یک زبان، یعنی دو چندان که می‌گویی می‌شنو.

موفق باشید
پاسخ:
علیکم السلام!

این ایرادهای سریع تایپ کردنه!
یه غلط املایی درس و حسابی تو متن دارم اگه اون رو پیدا کردین یکی از اون پک هایی که به دوستمون عرضه کردیم به شما هم میدیم!

خوشا به حال حکیم!

یاعلی!
عشوه!!!!!!!!!!!

یا علی/ التماس دعا ی فراوان= این به جای پک
پاسخ:
صد آفرین!

به غیر از ارادت و التماس دعای فراوان به هر حال مرده و قولش!

اینم پک شما!


********&*******
*            &^^^^^*         
*            &           *
****************   
فقط باز میکنید حواستان باشد که کارت گارانتیش رو پر کنید.

یاعلی!

پاسخ:

الله اکبر!

سبحان الله!
تبارک الله!

 

 

سلام خوب گفتید ولی شاید بنده خدا ها امتحانی درگیری چیزی دارند البته گفتید که همه منظورتون نیستن ......

 

یه سوال دارم ؟؟؟ چرا آقای جلیلی ؟؟؟ میشه توی وبلاگ خودم جواب بدید ؟؟؟ نظرتون و بدون هیچگونه تعصبی میخوام ....

 

راستی غلط املاییتون و هر چی گشتم به جز عجالتا پیدا نکردم !!!!!!!! اگر واقعا هست نگید تا بیایم خودمون پیدا کنیم ....

پاسخ:
سلام به شما! ممنون!

واقعا چرا جلیلی؟؟ چرا از من میپرسید مگه من طرفدار جلیلی هستم؟!

بابا غلط املایی نموداری هست!
تو کامنت ها هم دوستان گفتن! فکر کنم جایزه به شما تعلق نگیره!
سلام
نظر شما چیه؟
baran313.blog.ir

راستی جناب سیب زمینی
نمیخوای ما رو لینک کنی برادر
۱۳ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۸ جهاد فرهنگی
سلام
بازم مث همیشه عالی
اصلا نمی تونم بگذرم از پست هاتون....

بروزم با "پسر نا خلف(پسر نوح)"...
پاسخ:
علیکم السلام!

لا اله الا ا..! آقا این چه حرفیه! اختیار دارین!

آمدیم. بسیار هم زیبا!

سلام

نمی دونم تا حالا یه رابطه ی دوستی و عاطفی با شهدا داشتید یا نه...

خلاصه با یه بازنشر از پست یکی از بزرگواران در خدمتیم!

پستی که گام به گام توضیح میده چطوری روح یه شهید رو با خودتون همراه کنید و چجوری از یه دوست آسمونی تو تک  تک لحظاتتون کمک بگیرید....

تشریف بیارید

یا علی

سکوت حرف کمی نیست...عین سوگند است!
+++

سلام

احوال شما؟
اون مصرع برقعی رو نشنیده بودم.(در خلسه...).همی بسی به دلم نشست!

پاسخ:
مفهوم جمله اول خیلی سنگین بود! :-)
++++++++++++++++++++++++++
علیکم السلام

الحمدلله، شما خوبین؟

بله، مصراع فوق العاده ایه!  

( در خلصه ای عمیق خودش بود و هیچ کس....شاعر کنار دفترش افتاد از نفس)
خداحافظ همین حالا ...
اخ اخ اخ
تو هم رفتی برای کسب علم .
انشاا... زودتر برگردی .
پاسخ:
همین حالا که من تنهام! خود حافظ باسه اینکه، نبندی دل به رویاها!

کسب علم؟؟؟؟؟!

حرفا میزنی قارداش!
به شدت از تعطیلی موقت جا خوردم...
ولی خب صلاح مملکت خویش ...دانند!
ما که همیشه مستفیذ میشیم حالا یه مدت مستفیذ نمیشیم!!
گفتید امتحانات و داغ دل ما را هم تازه کردید به عبارت شاعرانه:
...سخن از دل ما میگویی ... ؟!
در این شبهای به روز بودن و در حین وصل شدن برای حقیر هم دعا بفرمایید.
(هرچه گفتیم من باب مزاح بود و روحیه دادن صرفا به جهت  ایام پرمصیبت و اندوه امتحانات،دلگیر نشوید)


پاسخ:
سلام به شما سادات خانوم!
شما هم کم پیدایین!

بله خودم هم همینطور. جا خوردم.

در رابطه با مستفیذ شدن هم باید بگم که پس واقعا با عینک خوش بینی این متن ها رو میخوندین.

در رابطه با امتحانات: بهتره صحبت نکنم چون اینقدر ازش کفریم که ممکنه همه رو به ناسزا بکشم.

جریان ارتباط ما با خدا دایال آپ، شما که ارتباطتتون با خدا پر سرعته یه فکری به حال ما بکنید!

ممنون از شما! سپاس گذار!
سلام
پس بگو امتحان دارید!!
ما یه جایی داریم به اسم افسران، بعد هر روز چند نفری میان میگن خداحافظ و من رفتم و دیگه نمیام! فکرشو بکنید! فردا صبح می بینیم پیامک و لینک زده! یه همچین وضعی داریم!!
:دی

حالا رفتید رفتید، ولی زودی برگردید!!
:)
بالاخره اینجا سرقفلیش به اسم بنده است! خاطر شریفتون که هست؟!
التماس دعا...
پاسخ:
علیکم السلام!

خیر، امتحان کوچک ترین دلیل موجود. بله بنده هم در فرم هایی که عضوم در جریان این قضیه هستم، کلا جالبه!

ان شا الله، غیبتم طولانی نمیشه!

بله، قطعا متعلق به شماست اینجا!

التماس دعا!
سلام

موفق باشی در تمامی مراحل زندگی 

یاعلی ع
پاسخ:
سلام

یاعلی سید. دعای خیر برای ما فراموش نشه! محتاجیم!
۱۷ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۸ عباس الاسوند
سلام علیکم هرچه می خواهد دل تنگت بگو....
پاسخ:
حتما!
۱۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۸ با خود مرا تا اوج بر
سلام
ممنون میشم سر بزنید.
پاسخ:
چشم!
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۳۷ محمدرضا محمودی
سلام سیب زمینی من...
چطوری برادر؟
****************
" برای دیدن تو سالهاست محصورم "
http://nimkat.blog.ir/
پاسخ:
اوه اوه! عجب قربون صدقه ای!!!!!!! سیب زمینی من :)!

خوبم نیمکت من! شما چطوری برادر؟

خیلی زیبا بود!
یه توقف واسه یه جوشش تازه،
پاسخ:
تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم!
سلام.

 میتونم بپرسم قارداش یعنی چی؟

  خیلی از این کلمه استفاده میکنید.
پاسخ:

سلام دوست عزیز! به جا نیاوردم؟ میشناسم شما رو؟ یا تازه افتخار آشنایی دارم؟

 

قارداش در گویش اذری به معنای برادره! برای دوست آذریمون به کار میبرمش!

هه...
چقدخوبه سر زده بری یه جا ببینی از قبل از آشنایی ، لینک بودی :ی
_______
سلام
عنوان وبت خیلی جالبه. منو یاد نیمکت میندازه
شایدم یه نفر باشین :d
شایدم نباشین :d
عجله دارم. میرم بعد میام میخونم
پاسخ:

هه ....

شما مثل اینکه اصلا کامنت هاتون رو نمی خونید!

بنده عرض کردم همون گروه فرهنگی یاسین هستم که قبلا با وبلاگ شما رابطه داشت و کامنت گذاری متقابل اعمال میشد! حالا بنده اسباب کشی کردم به خونه جدید! :)

 

ممنون ، نیمکت از دوستان بنده ست! منتها چه شباهتی باهم داریم که شما فکر کردید یکی هستیم؟! :)

فعلا که ممیزجان خودتم حق کپی رایت رو رعایت نکردی !!!!!!!!!!!
انشاا... که دعا کنین کار پیدا کنم تا برای ارشد بیام .
خدایی خیلی دلم برتون تنگ شده .
از همین امروز .
شما ها رو که میبینم ولی ...
دعا کنین عاقبت بخیر بشیم .
پاسخ:
اون عکس دیگه حق الحساب ماست!

بابا هندیش نکن! مگه دیگه نمی خوای به ما سر بزنی!
دلم گرفت نگو بابا!
نمیدونم .
خودم بینهایت دوست دارم بیام .
پاسخ:
آخ آخ! الان باید بشینی رو یکی از این صندلی های الکلنگی که عقب جلو میره و بعد زل بزنی به آتیش و لیوان قهوت رو تو جفت دستات فشار بدی و در حالی که در پس زمینه داره این آهنگ میره: (ما برای آنکه سوره، خانه ی خوبان شـــــــــــــــــود، خون دل ها خورده ایم!) قلب قلب اشک بریزی!
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۵۴ حاج محمد کامبیز
قارداش من دوست داشته باش این عوضی دو ترمه اومده ولی من از بدو تولدت پیشت بودم خون دل ها خورده ام ...یه جا کار پیدا کردم واست ببین یه جایی هست باید تحلیل محتوا کنی البته اتاق فکرم داره که تو رو راه نمیدن یعنی تو تحلیل محتواشم رات نمیدن
سلام
ماه شعبان بر شما مبارک
baran313.blog.ir
پاسخ:
علیکم السلام!

ممنون از شما!

بر شما هم مبارک و پر رحمت باشه ان شا الله!
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۷ عباس الاسوند
سلام علیکم
یا علی التماس دعا
پاسخ:
خیلی زیبا بود!
آفرین!
حاج محمد کامبیز تو که عزیزی تو که عشقی تو که همه زندگی کم هستی .
انشاا... در پست جدید موفق باشی .
دعوتید به پست رهبری فقط یک رای دارد .
پاسخ:
چشم
ما همچنان منتظر نوشته های جدیدتون هستیم...
پاسخ:
خیلی ممنون!

چشم به زودی دکون رو باز میکنیم! :)
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۰۳:۵۶ محمدرضا محمودی
اگـر به کربـــلا بروم...
http://nimkat.blog.ir/
******************
اعیاد شعبانیه مبارک
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۵ محمدرضا محمودی
" دشمن را از دور باید دید"
http://nimkat.blog.ir/
حرف زیاد زده شدخسته ای

اى مردم!خداوند به شما ظلم نخواهد کرد و از این نظر به شما تامین داده است،ولى

‏هرگز به شما تامین نداده که شما را آزمایش نکند.(خطبه 103نهج البلاغه)

پاسخ:
ممنون از حضورتون!

سلام

وبلاگم آپ شد ...

نظرت و رک و راست بهم بگو لطفا

پاسخ:
چشم

آمدم!

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی