icon
چند قدمت برای من .. :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

چند قدمت برای من ..

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۸ ب.ظ

از نجف که راه بیفتی تا کربلا

هزار خورده ای عمود است

یعنی حدود 90 کیلومتر مسیر

راه رفتنت چگونه است؟

تند راه میروی با قدم های کوچک؟

کند راه میروی با قدم های بلند؟

تند راه می روی ...

هر جوره که حساب کنی باز تا کربلا یک دریا قدم داری

هدرش نده

تقسیم بندی کن

اصلا به عنوان وسایل سفرت امشب بنشین یک لیست اسم در بیاور

اول را بگذار محض آرامش دل صاحب الزمان بعد نیت کن ده قدم برو

دومش را بگذار به نیت روح الله بعد نیت کن ده قدم برو

سومش را بگذار به نیتت رهبرت بعد ..

بعد پدر و مادرت

بعد....

آن آخری ها هم اگر یادت بود و به ذهنت ماند

چند قدمت هم مال من

اصلا فکر کن من غریبه

گبر

کافر

تو بزرگی کن و چند قدمت را به من بده

شاید ندانی

اما لذت و قدر راه رفتن را یک فلج از دوپا بهتر میداند

امسال برای اربعین فلجم

چند قدمت برای من!

ء

ء

ء

ء

پ ن:

شاید زکات اربعینت هم این قدم هاست که نذر میکنی

نظرات (۳)

سلام
با اجازه این متن رو کپی می کنم
با ذکر منبع
پاسخ:
علیکم سلام
خدمت شما
اما برای انتشار تو کجا بردید؟
سایت افسران
برای زائرین اربعین
پاسخ:
ممنون
عجب قدمهایی بود!
عجب روزهایی بود!
واقعا انگار رویا بود...
انشاالله روزی هر ساله عاشقان ارباب
پاسخ:
ان شا الله
ان شا الله

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی