icon
خاطرات پدرو فرزندی... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

خاطرات پدرو فرزندی...

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ب.ظ

همیشه توی روزهای دهه فجر آن وقتی که تلوزیون پر میشد از فیلم های تظاهرات زمان انقلاب,سرودخوانی ها,استقبال امام و غیره
من یک سوال همیشگی از پدر و مادر داشتم
در میان تمام آن شور و شوق و انرژی حاصل از دیدن این فیلم ها و مرور هزار باره خاطرات آن روزها
میپرسیدم:
شما هم بودید؟
و بعد میگفتند:
ماهم رفته بودیم
انگار خوشحالی یک دنیا سراغ من می آمد و فردایش سر کلاس و وقتی که معلم خاطرات انقلاب را میگفت من هم میتوانستم سینه سپر کنم و بگویم:
خانم اجازه, پدر و مادر ماهم بودند و بعد شروع کنم به بازگویی خاطرات آن ها...
حالا بعد گذشت چندین سال از آن خاطرات خوش من هم تا به امروز افتخار و اجازه حضور در چند فقره از به یاد ماندنی ترین روزهای انقلاب را داشتم
افتخاری که روزی حتی تصورش هم برایم غیر ممکن بود
از نه دی هشتاد و هشت تا دیروز
حالا یک دنیا خاطره و غرور برای فرزندی دارم که چندین سال بعد وقتی با شور و هیجان فیلم های امروز را میبنید و میپرسد: شما هم بودید؟!
میتوانم برایش یک دل سیر تعریف کنم
دیروز
روز عجیبی بود..



تشییع شهدای گمنام,میدان بهارستان,1394






پ ن:
بخشی از روز به یادماندنی انقلاب
پ ن:
خاطرات پدر و فرزندی برای آینده

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۷
مسیح

انقلاب

نظرات (۳)

۲۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۸ پلڪــــ شیشـہ اے
چ حس غروری به آدم دست میده. برکت وجود شهدا جاری بر زندگی تون.
پاسخ:
ان شا الله قسمت همه
وبلاگ رو تعطیل کردید؟
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۸ خانم الفــــ
ان شاءلله بصیرتی خدا بده که در لحظه،بهترین تصمیم ها رو بگیریم و عمل کنیم و حضور به موقع داشته باشیم....

الحمدلله بابت این "بودن" هاتون..
پاسخ:
ان شا الله
کم کار شدید در وب؟
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۴۱ خانم الفــــ
بنای ننوشتن ندارم....

دعا بفرمایید..ممنونم...
پاسخ:
الحمدلله
محتاجیم
چشم

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی