icon
فارسی بگو مستر... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

فارسی بگو مستر...

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ق.ظ

_احمد...

+بگو 

_بیا دفتر سفیر ببین این یارو چی میگه...

صبر کن.. اون جلو رو خلوت کنید..نزارید کسی بیاد تو....چی میگه حالا؟

+چه میدونم زبان بلدمون تویی خیر سرت!

_وایسا...محمد خط مستقیم به کجا رسید؟؟باید بیانیه رو بخونیما داره دیر میشه...کدومشون هست حالا؟

+همین یارو کل گندشون...هی میگه یو فلان یو بهمان...

_(خنده) خدایی از فقر زبان رنج میبریا!...صادق بفرست یکی رو برای اینا غذا جور کنه گرسنن

+اونا باید فارسی یاد بگیرن به من چه...حالا میای یا نه؟

_بریم...صبر کن...سلیمان من میرم یه سر دفتر سفیر حواست باشه...بریم

.

_کدومشونه؟

+همین یارو پیرهن آبیه...

_خب باشه...تو برو

.

_چی میگی مستر؟

+you....

_نه نه نه...فارسی حرف بزن مستر..من که میدونم تو بلدی مثل بلبل فارسی حرف بزنی...فارسی بگو...

+(سکوت)

_وای نه تو رو خدا...وانمود نکن که نفهمیدی چی گفتم...تو و هم دفتریات کارتون بیست و چهار ساعته شنود حرفای ما بود

+(سکوت)

_ببین من خیلی کار دارم...تا چند دقیقه دیگه باید بیانیه بخونیم و بعد از اون با آغوش باز از دوربینای بنگاه های خبری تون پذیرایی کنیم و اماده شیم تا جلوی چشم همه این پیرهن پادشاه رو دربیاریم

(از روی صندلی بلند میشود تا برود)

+دارید با دم شیر بازی میکنید!

_آها..دیدی گفتم مثل بلبل بلدی..

+کاری نکنید که به ضررتون تموم بشه

_ای بابا...تمومش کن مستر...هنوزم که توهم داری!خوب به خودت نگاه کن..موقعیتت رو درک کن..کی دستش بستس؟کی تو چنگ کیه؟

+دولت آمریکا نمیذاره شهروندش جایی اسیر کسی باشه...قبلا خیلیا امتحان کردن,جوابشون رو هم گرفتن

_من و کلی جوون دیگه بیرون این دیوارا منتظرشونیم..بگو بیان..قدمشون رو چشم..

+شماها جوونید و تو شور انقلاب,من دوست ندارم گرمی این شور رو گلوله ها سرد کنن

_خوب نگاه کن...روی سینه من عکس کیه؟این نقش رو خوب به ذهنت بسپر از امروز تا روزی چشمات سوی دیدن داشته باشه و حتی بعد از اون این تصویر و این جوونا از جلوی چشمات نمیرن

راستی بچه ها دارن یه خط مستقیم برای ارتباط با دوستات راه میندازن..بهشون میگم گوشی رو بدن بهت تا برای دوستات درد و دل کنی

دعوتشون کن به اینجا تا بیان نجاتت بدن ما ایرانیا مردم مهمون نوازی هستیم..اینجا برای همشون گلوله هست...



لانه جاسوس

آبان58






پ ن:

به زودی کار را تمام میکنیم...

پ ن:

#مرگ_بر_آمریکا

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۳
مسیح

نظرات (۱)

این واقعا عالی بود. احسنت. بعضی وقتها فکر میکنم شما با این همه دیالوگ بی نظیری که توی ذهنتون دارید شبها چطور میتونید بخوانید. انگار که هزار هزار نفر باهم دارن تو ذهنتون حرف میزنن. 


شهادت دایی هم مبارک. ان شالله توی بهشت ملاقاتشون میکنید. 
پاسخ:
ممنون
شبها ساعت دو و سه خاموشی میدن
اون وقت میشه خوابید

مبارکشون باشه
مگر اینکه به فریادم برسن

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی