icon
دل میکنم به خاطر تو قربت الی الله... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

دل میکنم به خاطر تو قربت الی الله...

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲ ق.ظ

_مامان این سری که اومدم میخوام یکم استراحت کنم..

+تا کی مادر؟

_یه یک ماهی پیشت هستم..

+چقدر؟

_یک ماه

+بیخود مادر..یکم به خودت برس و زود راهی شو...

_مامااان!!

+مامان نداره پسرم, اینجا ور دل من بمونی چه کنی؟

_استراحت کنم یکم روی ماه شما و بابا رو ببینم...

+تا جایی که یادمه پسر بی غیرت تربیت نکرده بودم!

_کوتاه بیا مادر من شوخی کردم...یه هفته ای مهمونتم بعد میرم..

+بازم بیخود! شما امروز یکشنبه که اومدی چهارشنبه رفتی!

_مادرمن بیخیال قربونت برم اصلا این یک هفته رو باید بمونم قانونش اینه..

+قانونم بی جا کرده من بلیط شمارو برای چهارشنبه گرفتم!عمه سادات حرمش یه لحظه آرامش نداشته باشه بعد تو اینجا یه هفته ور دل من بخوری و بخوابی؟؟ پسر بزرگ کردم برای همین موقع

_نمیشه مادر من قانون داره, قاعده داره مسئول داره!

+شماره فرماندت رو بده من زنگ بزنم اجازت رو بگیرم

_مگه مدرسس مادرم من! قربونت برم

+شما چهارشنبه بلیط داری..رفتی که رفتی! نرفتی تو خونه هم جایی نداری!

_پناه برخداا..اینکارا رو میکنی فک میکنم دوستم نداریا..

+برو بلبل زبونی نکن...برو یه دوش بگیر تا من سفره رو میندازم..

_حالا جدی بلیط گرفتی فاطمه خانوم؟

+من با این سنم مگه با تو شوخی دارم؟

_دم شما گرم...مادر پایه به این میگن!

+مادر چی چی؟؟ اینارو اونجا یادتون دادن؟

_هیچی هیچی مادر میگم قربونت برم همین..

+برو لوس نکن خودتو..

ء

ء

پ ن:

داستان بالا تخیلی نیست...

پ ن:

تاریخ که تکرار میشود,فرصت امتحان همه هست...خیال نکنیم که چون مرد نیستیم و نمیتوانیم اسلحه به دست بگیریم و برویم,امتحان بر ما وارد نیست

گاهی امتحان همان دلی است که باید کند.

همان دلی که تازه عروس از شوهرش میکند, فرزند از پدرش,مادر از فرزندش و پدر از عصای دستش.

و البته

دل کندن گاهی از جان کندن سخت تر است..

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۶
مسیح

نظرات (۴)

۲۶ آبان ۹۴ ، ۰۰:۳۸ خانم الفــــ
.....خدا خیرتون بده...این چه پستی بود این موقع شب...طاقتش نیست ....واقعا نیست....نمیتونم حسم رو بگم..
پاسخ:
:)
اتفاقیه که  یمفته دیر یا زود...

سلام.
اجازه نشرداریم؟
پاسخ:
علیکم السلام
بفرمایید
بسیار هم عالی همین مادر ها بودن که اون بچه ها را اون جور بار آوردن که...
 داشتم میخوندم گفتم کاش بتونم این جور مادری کنم ...
به نظر خیلی سخت میاد
ممنون
پاسخ:
ان شا لله

ممنون
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۲:۱۶ پلڪــــ شیشـہ اے
شیر زن با غیرت ...
امتحان های سخت سخت ...


پاسخ:
بله..

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی