icon
بهشت باید جور دیگری باشد... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

بهشت باید جور دیگری باشد...

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۱۲ ق.ظ

میان این همه طناب کشی های پیرامون شخصیت تو

و میان این همه حدس گمان که چه کسی این روزها شبیه توست و یا میتواند تو شود

من اما به چیز دیگری فکر میکنم

من دارم به بهشتی فکر میکنم

که تو نشسته باشی, همت نشسته باشد, طهرانی مقدم هم باشد, عباس کریمی و میرزا کوچک خان باشد, پروفسور حسابی باشد, دیالمه هم باشد, امام هم صدر مجلس نشسته باشد, و لیست بلند بالایی دیگری هم همنشین این نفرات باشند

یعنی کلش به خندین و خوشی و نهرها و درخت های چند میوه و حوری و اینها میگذرد؟

من حس میکنم خداوند برای این تیم حاضر در بهشت باید فکر دیگری بکند

این افراد به این چیزها قانع نمیشوند

برای افرادی که یک به یک جهاد را در تنگاتنگ در آغوش میگرفتند

این چیزها کم است

مقاب قرب الهی عالیست

اما فکر میکنم

خدا بعد ساکن شدن اهالی بهشت در مساکن و باغ هایشان

یک برنامه ویژه ای برای اهل جهاد کنار گذاشته باشد

برای اهالی که 

مطمئنن بعد از اسکان در مساکن و باغهایشان بیرون می آیند

و میگویند

حالا تکلیفمان چیست؟



تهران, باز هیاهوی چند روز شهادتت

فروردین 1395






پ ن:

ما که آن موقع را در چاله های درک به سر میبریم ولی شما بهشتیان شاهد این پیش گویی خواهید بود :)

پ ن:

بر خلاف آه و حسرت خیلی ها و بعضی از دوستان و همکاران سید مرتضی

به نظرم من

تکرار او در این زمانه در بهترین شکل ممکن فقط یک تکرار است

ما نیاز به تکرار آوینی نداریم

ما بهتر از آوینی را برای این دوره میخواهیم

ما سرباز میخواهیم

پ ن:

مثلا یکی از همین روزها زیر آسفالت های محکم و مطمئن شهر یک مین انتظار ما را بکشد...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۱
مسیح

نظرات (۸)

۲۱ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۱۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
ما که آن موقع را در چاله های درک به سر میبریم
.......
پاسخ:
خطابش به خودم بود
حساب وتاب اعمال دستم هست
نه مخاطبان
میرزاکوچک خان را کنار امام خمینی تصور کردن سخت است.
پاسخ:
شما پایین پایین مجلس تصورش کنید
۲۲ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۱۲ خانم الفــــ
چه ترکیب خوبی اسم بردید...

+فکر میکنم اونجا برای همه ی دغدغه مندها جا هست...

++حس عقب ماندگی میکنم اینروزها...حسی که همیشه فکر میکردم پدران ما زمان جنگ داشتن نسبت به کسایی که مصداق السابقون السابقون بودن...
پاسخ:
شما باز متخصص دینی هستید
حس میکنم بهشت پر از خوشی برای کسایی هست که از خدا یهشت میخواستن
۲۲ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۴۲ خانم الفــــ
من فکر می کنم کامنت دوم رو خصوصی فرستادم.اگر اینطوره عذر میخوام.اشتباهی تیک خصوصی رو زدم.
پاسخ:
کدوم کامنت رو میفرمایید؟
۲۲ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۵۳ خانم الفــــ
فکر کنم اینجا دو تا کامنت برای این پست گذاشتم
پاسخ:
بله کامنتی که با چه ترکیب خوبی... شروع میشد
۲۲ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۳۰ خانم الفــــ
یعنی تکراری بود؟
خیلی عذر می خوام.اصلا یادم نیست چی شد! 
پاسخ:
خیر کامنت خصوصی ثبت نشده برای من
من هم گیج شدم یک لحظه :)

۲۲ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۵ خانم الفــــ
واقعا عذر می خوام.اسباب زحمت شد.شرمنده بابت وقتی که گذاشتید..گاهی ذهن اینجوری یاری نمیکنه .از علائم کبر سن ه حتما!
پاسخ:
خواهش میکنم این چه حرفی است
من که خوشحال شدم حداقل در این دوران رکود کامنت
چند کامنت بیشتر دارم :)
ما در صغر سنمون شدیدا درگیرش هستیم
این تصویر را قبلا یکی از بهشت بهم داده بود
تفسیر قرآن ِ حضرت ابوتراب
مثلا حضرت علامه هم شاگرد این کلاس هست
امام هم..
کاش ماهم باشیم
اینقدر میدونم که اونجا هم ادامه ی همینی ایم که اینجا بودیم
کاش جای خوبی تموم شیم.



پاسخ:
بله
ادامه همون هستیم.

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی