icon
نذری برای رفتن... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

نذری برای رفتن...

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۱۵ ب.ظ



+قبول باشه برادر..

_(محل نمیگذارد)بفرمایید بفرمایید شیرینی...

+برادر با شمام میگم قبول باشه

_(محل نمیگذارد)خانم شما ور داشتید؟ بفرمایید

+چندمین جعبه شیرینی شده؟

_شما فک کن بیستمی

+عروس خانومم بله بگو نیست گویا؟

_هیچ عروسی به این ریه ها بله نمیگه

(عمو جون بیا شیرینی وردار)

+بله داماد که شما باشی عروس درخورت هم پیدا نمیشه

_(برای باباتم وردار)

اومدی زنم بدی یا اینبار خبرای خوب داری؟

+نه والا خدا بیامرز مامانم خبره ی اینکارا بود که اون بنده خدا هم آخر نتونست برای من کاری کنه!

_پس خبرای خوب داری؟

(نه خودم پخش میکنم ممنون نذر دارم)

+بله خانوم نذر داره پنج ساله نذر داره خود یه دندنش باید با این وضع پخشش کنه

_(ممنونم)

صداتو نمیشنوه خودت خسته نکن, خبر خوب داری یا نه؟

+نه خبر خوب ندارم بدم ندارم

_(اره دخترم دوتا ببر)

از وقتی رفتی بی خاصیت شدی, نه حالم خوب میکنی نه بد, فقط حالم رو میگیری

(یک شیرینی داخل جعبه مانده دوستش دست میبرد تا آن را ور  دارده جعبه را میکشد)

+ولی حالتو که میپرسم...بزار اخریشم من وردارم دیگه

_سهم تو نیست, سهم زنده هاست,اونا که هنوز دعاشون اثر داره

+مرد حسابی من خودم محل رجوعم بیا قطعه چهل یک ببین چقدر پرونده رو دستم دارم..

_من کارم به دست تو درست میشد تا الان راهش انداخته بودی..

+استغفر الله..

_پس خبری نیست...رفت تا شنبه دیگه..شیرینی فروشی محل آباد شد از دست من..

(پیرزنی هنگام برداشتن اخرین شیرنی میپرسد نذرت چیست, میگوید: رفتن حاج خانوم, پیرزن میگوید: این حرفا چیه زنده باشی ایشالا)

+منم همینو میگم حاج خانوم نمیفهمه..نمیذاره وقتش بشه...

_کاری نداری؟ کپسولم داره تموم میشه..باید برسم به ماشین..

+شنبه دیگه میام یه شیرینی هم به من بده..

_اینا سهم تو نیست, اومدم پیش بچه ها هر روز شیرینی میدم بهتون...



بهشت زهرا93






پ ن:

جاماندن...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۴
مسیح

نظرات (۳)

هعییی :(((
بودن خیلی خوبه...ولی اینکه اونجا باشی یا اینجا...:((
پاسخ:
...
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۵۹ خانم الفــــ
....
رفاقت رو در حقمون تمام کنید و ما رو به زور هم که شده ببرید رفقا...
پاسخ:
....
وای...

فوق العاده قشنگ بود.
پاسخ:
ممنون

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی