icon
یک نوار کاست... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

یک نوار کاست...

جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۴۲ ب.ظ

اگر یک نوار کاست بهتون بدن و ازتون بخوان که یک ساعت روش صحبت کنید و از آینده و اتفاقات پیش رو و توصیه هاتون براش بگید

چی میگید؟*


این سوالی بود که از نظر من دیروز خیلی جواب داد

دیروز یک روز سخت بود با یک دنیا استرس 

نمیدونم یعنی تو دنیا هیچ کار راحت تری برای وجود نداره؟

:)





پ ن:

*= این سوال از فرزند شهید دفاع مقدس پرسیده شد تا توصیه ها و آینده پیش رویش را برای یک فرزند مدافع حرم پنج شش ساله بگوید

پ ن:

هر بار که تموم میشه میگیم دیگه عمرا بریم سراغش

ولی باز میریم

:)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۳
مسیح

نظرات (۴)

خب فایلش رو میذاشتین :)
پاسخ:
دیروز تازه ضبط شده
ان شا الله مراحل اماده سازیش سریع تر پیش بره
۰۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۰۸ خانم الفــــ
بعد،بدون سانسور منتقل می کنید؟ ممکنه خیلی حرفها توش باشه که به نظر خیلی ها نباید باشه.
پاسخ:
منطورتون زخم زبون
و سهمیه و اینهاست؟
۰۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۴۰ خانم الفــــ
نه.
ممکنه راضی نباشه از شرایط بعد از شهادت پدرش.ممکنه از همه چی و همه کس شاکی باشه..ممکنه فقط دعوت به استقامت و صبر و غیره نکنه...
پاسخ:
با اون نوع هم صحبت کردم
با یک منحصر به فردشون هم گفت و گو کردم قبلا
بالاتر از چیزهایی که تصور کنید
ولی این دو نفر شکایت داشتن
و منکر نبودن
روی پا و مقاوم بودن
ماهم خیلی گفتگومون از اون جنس نبود

اگر روزی بشه و جامعه کمی اماده تر باشه
میشه حرف هایی رو زد از این موضوع که خیلی تلخه..
خیلی
۰۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۱۲ خانم الفــــ
نمیدونم کی جامعه میخواد آماده بشه..یه سری آفت هایی توی همین "نگفتن" ها هست که هی از خیلی سال پیش رشد کرد...و تا میتونست تلفات گرفت...
البته من به شخصه هیچ وقت جرات شنیدن کاملش رو نداشتم..تا حرفی میشد،صراحتا میگفتم که نمیخوام بشنوم..فقط نتیجه هاش رو دارم می بینم..
من هم مثل جامعه...

+خدا قوت..کار خیلی باارزشی می کنید..خوش به سعادتتون..کار کردن در حیطه شهدا خیلی سعادت میخواد.
پاسخ:
من خودم طرفدار گفتنم
و نگفتن رو آفت میدونم
ما نگیم بی بی سی میگه, ما نگیم فیلم ساز ضد انقلاب میگه و ..
و بد و مغرضانه میگه
ما نگیم سوالا و شبهات باقی میمونه و آدمای مبتلا به اون از ما دور میشن

+ ممنون, توفیق رو دست بد کسی میدن باید بدن دست آدمای درست

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی