icon
پیدا میشی،غصه نخور... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

پیدا میشی،غصه نخور...

پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ

+تازه کاری؟

_نه چند سالی بود خدمت میکردم

+نه نگرفتی منظورمو، میگم اولین بارته این وضع رو تحمل میکنی؟

_دفعات پیش یا کار به اینجا نمیکشید یا سریع پیدام میکردن..

+الان نگران چی هستی؟

_من که خوبم..بی خبری بد دردیه برای آدمای اون پایین..

+نترس..بادمجون بم آفت نداره

_یعنی چی؟؟ زنم، بچم، مادرم، پدرم ...

+خب؟

_خب؟؟ خب که چی؟

+منم همینو میگم خب که چی؟

_اونا نمیدونن من الان زندم یا مرده!

+هر آدم عاقلی نگاه به این آوار بندازه میفهمه کسی که زیرش بمونه زنده بر نمیگرده!

_آدم عاقل بله، ولی آدم عاشق نه!

+اینو راست میگی..مادر منم هنوز باور نکرده...

_چی رو؟

+اینکه من نمیتونم تا الان زنده مونده باشم..

_مگه تو هم..

+آره..منم، وقتی دیدم نشستی پایین رو میبینی و گرفته ای، گفتم بیام باهات صحبت کنم دلت باز شه

_تو کجا؟

+من؟ بزار فکر کنم..واقعا نمیدونم الان کجام!

_مگه میشه؟؟

+اره میشه..چرا نشه، دمتون گرما، خیلی هم مردید! خیلی شجاع، ولی بلاخره پیداتون میکنن، یا یه متر دیگه، یا یه طبقه دیگه، نشد یه تیکه از بدنتون رو، نشد، خاکستر...

_نه نه نگو!

+اره زیادی تند رفتم

_نگفتی تو کجایی؟

+غواص بودم، کربلای چهار، خط شکن، گلوله اول رو حس کردم، خورد به کتفم، تو سرمای آب یکم شل شدم،ولی هنوز خودمو نگه داشته بودم، گلوله بعدی هم یادمه خورد تو سرم، بعد شل شدم، آب منو با خودش برد

_کجا؟

+توی اروند، معلوم نمیکنه کجا، شاید الان تو خلیج فارس باشم شاید اقیانوس آرام :)

_چقدر راحت دربارش صحبت میکنی!

+صد سال اولش سخته، ضمن اینکه برای خدا بوده، معلومه راحتم

_ولی مادرت!

+خودت گفتی، اون عاشقه، سی ساله داره عشق بازی میکنه، در خونه رو‌ نیمه باز گذاشته، هرسال میره اروند گل میندازه تو آب، اتاقمو برام نگه داشته، هر سری شهید میارن دنبالم میگرده..

_تا حالا به خوابش رفتی؟

+اره هربار میگه: مادر هنوز راه خونه رو پیدا نکردی!؟

_جیگرم کباب شد

+تو که کلا کباب شدی! :))

_آره :))..چقدر سبک شدم، ممنون.. راستی اسمت؟

+رضا

_ممنون رضا! منم رسولم

(بیااااااید، بیاااااید، اینجااااس، بیاااید رسول اینجاست، بچه ها بیااااید)

_عه..عه..اون منم!! اون منم

+بیا گفتم که تو به وجب زمین مگه میشه پیدا نشی، مبارکت باشه، خدا به خانوادت صبر بده، شهید رسول! :))

_ان شا الله قسمت تو هم باشه

+ان شا الله





پ ن:

نمی خواستم فعلا بذارم، ولی نوش روح آتش نشانای شهید باشه

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۷
مسیح

نظرات (۷)

۰۸ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۲۲ ناشناس "غریبه"
سلام

عاااالی بود
روزیه خودتون ان شاءالله!
پاسخ:
علیکم السلام
ممنون
قشنگ!
وبگرد نیستم!
دلگردی اما نمیذاره پستاتو نخونم
لطف هم ندارم :)
واقعیته!
پاسخ:
ممنون از لطفتون
فوق العاده بود
و پر از غم

پاسخ:
متشکر
بگذار تا بگرییم
چون ابر در بهاران
کز سنگ ناله خیزد
روز وداع یاران...

پاسخ:
...
عالی بود

خوب اینو یه کاریش بکنید، حیف و میل نشه ایده
پاسخ:
لطف دارید
اگر بشه میشه کاریش کرد
ولی اصلا به این سادگی ها نیست :)
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۱۶ خانم الفــــ
سلام علیکم.
خیلی خوب خوب بود...
دارم فکر میکنم چرا واقعا این حرفهای عالی و به موقع،مثلا از رسانه پخش نمیشه که یکم توجه مون رو بالا ببره؟
پاسخ:
علیکم السلام
ممنون زا لطف شما
دیگه اینطوری هست فعلا... :)

مدتی بود که نبودید، سراغ شما رو از وبلاگ شبگرد گرفته بودم
ان شا الله که سلامت و موفق باشید
۲۳ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۴۱ ارکیده س ی
سلام

مطلب خوب شما در کانال انقلابیست منتشر شد

خدا قوت

https://telegram.me/enghelabist
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی