icon
خدا با ماست... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

خدا با ماست...

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۲۲ ب.ظ


آقای روحانی چندبار در خلال مناظره سوم خطاب به اقای #رئیسی گفت و تاکید کرد شما که در سازمان بازرسی بودید و خبر دارید 

شما که قاضی دادگاه روحانیت هستید و ...

یعنی خود ایشان و گروهشان هم می دانستند که اگر قرار باشد کسی علم بگم بگم دست بگیرد و دانه دانه تشت های رسوایی را بر زمین بزند

#رئیسی بوده

اما آقای #رئیسی که مطلع ترین است، از همه افراد حاضر در این باره کم حرف ترین بود

می دانید چرا؟


چون انتخابات ها می آیند و می روند

اما آبروی نظام و انقلاب 

اگر برود دیگر بر نمیگردد

بی اعتبار کردن انقلاب و نظام پیش مردم اگر صورت بگیرد دیگر ترمیم نخواهد شد


افتخار این است که از برخورد ها و قطع کردن دست مفسدان بگویی

نه از ازدیاد دست هایی که خود تو هم بر آن سفره دست داشتی



آقای #رئیسی شما بهتر از هر کس دیگری میدانی که به دست آوردن ریاست جمهوری، که عضوی است از اعضای مشروعیت و آبروی نظام به از دست رفتن کل اعتبار و آبروی نظام نمی ارزد.


تاریخ

همانطور که انقلابی گری و ارزش آدم هایی مثل #سعید_جلیلی را به مردم بعد از چهار سال تهمت و برچسب های ناروا نشان می دهد

از متانت و سیاست و وجاهت و صلاحیت شما نیز سخن خواهد گفت

اما افسوس و صد افسوس

که گاهی خیلی دیر...



پ ن:

#تغییر_به_نفع_مردم

#انقلاب

#رنجنامه

#تقوا

#تقوای_سیاسی

#اخلاق

#خدا_با_ماست

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۳
مسیح

نظرات (۵)

مردم و نگاهشون خیلی مهمه تا اونجا که کسی مثل آقا صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برای بلوغ نگاه این مردم هزار و اندی سال غیبت رو تحمل میکنن و حتی ممکنه باز هم بیشتر باشه.

خیلی مهمه که مردم بدونن اسلامی که میخوان، عدالتی که میخوان، به دستهای چه کسانی میتونه ایجاد  و پیاده بشه.
خیلی مهمه که مردم ارزش تقوا رو بفهمن و سعی کنن هرکس که تقواش بیشتره جلودار باشه.
امیدوارم هرچه سریعتر مردم به این درک برسن؛ نه که توی چم و خم بازی های رسانه ای و هوچی گری گیر کنن و نتونن بفهمن که چه کسی مناسبه.

واقعیت اینه که دعای فرج من، رسیدن مردم به درک و فهم درسته!
پاسخ:
ان شا الله


دعای خوبی هست
سلام
خیلی خوب اشاره کردید
و به موقع
متاسفانه بنده نتونستم به موقعش وارد عرصه بشم
فکر کنم ما از اوناشیم که روز عاشورا میرسیم کربلا....

ان شاء الله که برسیم و بمونیم پای امام...

این چندوقته خیلی دعا کنیم...

پاسخ:
علیکم السلام

ممنون از حسن لطف شما


ان شا الله
سلام
میشه لطفا آدرس کانالتونو بذارید اینجا؟
پاسخ:
علیکم السلام

https://t.me/diialog
ممنون بابت پست های کانال

خوبه تو گروه ها ولوله میندازیم :)
پاسخ:
خواهش میکنم 

پس حسابی فحش خوردم تا الان :)
۲۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۱۱ خانم الفــــ
سلام علیکم.
پیرو سوال کانال :
الحمدلله من از دو منبع تونستم دو تا از دوستان رو قانع کنم که به اقای روحانی رأی ندن.یک منبع من،توضیحات شما درباره مناظرات توی کانال بود.در واقع مطالب شما،نقطه شروع خیلی خوبی بود.
من بیشتر خارج از فضای مجازی سعی می کردم بحث کنم،چون تا حدی میتونستم مزاج مخاطب رو شناسایی کنم :) و زمانی باهاش بحث کنم که بیشترین نتیجه رو بده و ناراحتی کمتری بوجود بیاد.
این اواخر هم سعی کردم روی اقای رئیسی مانور بدم برای رأی دادن.چون رای خودم ایشون هست.
برای بعضی ها لازم بود ،بقیه کاندیدا رو از لیست خارج کنی تا برسن به اقای رئیسی.

+تغییر تصویر پروفایل ها هم خیلی موثر بود.یکی از افراد فامیل که با هم خیلی مراوده داشتیم،صرفا بخاطر لطفی که بنده داشتن و اعتمادی که کردن،از روی تصویر پروفایل متوجه رای من شدن و پیام دادن که به اقای رئیسی رای میدن.در واقع راه های مختلف رو کنار هم امتحان کردم.
البته ناراضی بودم از اینکه مجبورم دلیل برای کنارگذاشتن اقای روحانی بیارم.چون واقعا یه مطلب خیلی واضح بود.اما در کل،نسبت به چهارسال پیش،احساس کردم بهتر میشه با اطرافیان صحبت کرد.
سرجمع،دو تا قانع شدن که اقای روحانی و جهانگیری رو بذارن کنار.و فاصله بگیرن از این طرزتفکر.و یکی دو نفر هم متمایل به رای دادن به اقای رئیسی شدن.

ممنون از زحمات شما.
پاسخ:
علیکم السلام

البته که شما همیشه لطف دارید به اینجا و کانال
ولی خیلی خوش حال شدم

کار خوبی میکنید بحث حضوری بسیار بهتر از مجازی هست

ان شا الله تا طمان باقی مونده هم پر ثمر پیش برید

ممنون از توجه و حسن لطف شما

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی