icon
خودم را لو دادم... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

خودم را لو دادم...

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۵۲ ب.ظ


دوران بچگی و گاهی حتی همین الان

وقتی حرفی توی دلمان داشتیم

یا درخواست بزرگی در نظر داشتیم

یا یک گند بزرگی زده بودیم

یا میخواستیم ابراز علاقه ای کنیم

تمام راه را تا رسیدن به کسی که باید همه این ها را پیش او بازگو می کردیم 

حرف ها را توی سرمان میچرخاندیم

که با این حرف شروع میکنم

بعد اینطور ادامه می دهم

بعد کمی چهره ام‌را اینطور میکنم و به زمین نگاه میکنم

و بعد از کمی مکث حرف را میزنم

چیدن سناریومان که تمام میشد

وقتی به شخص مورد نظر می رسیدیم

ذهن یک دفعه انگار ری استارت میشد

و چند لحظه سکوت میکردیم

چشم در چشم که میشدیم

به یک باره همه چیز زیر و رو میشد

یا میزدیم زیر گریه

یا با حالت چهره همه چیز را لو‌ میدادیم

.

این دفعه

در بین بدو بدو ها برای پیدا کردن جا و اسکان و جمع و جور کردن و ماشین پیدا کردن و عجله برای رسیدن به حرم و نماز

و با حالی که هنوز از وقتی رسیده بودیم یک نظر هم چشمم به گنبد نیفتاده بود

وقتی تمام راه تا حرم را استرس داشتم برای اولین نگاهی که به گنبد می افتد

و وقتی کل مسیر آمدن را به دعاهایم فکر کرده بودم، به درخواست ها، به التماس دعا ها

و وقتی کلی نقشه چیده بودم که از کجا شروع کنم و به کجا بروم و چطور تمام کنم

چشمم که به حرم افتاد

همه چیز کن فیکن شد

و زیر گریه زدم

بدون آنکه بفهمم این گریه دقیقا برای کدام درخواست یا مشکل یا گرفتاری بود

به اطراف که نگاه کردم

این تقریبا حال اکثریت آدمها بود


حرم امام رضا

صحن گوهرشاد






پ ن:

وقتی چشم ها

حاجات را مطرح میکنند

پ ن:

صدای چشم ها را 

باید شنید...

پ ن:

شما صدای چشم ها را می شنوید

حضرت سلطان

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۱
مسیح

نظرات (۴)

۰۱ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۵۹ خانم الفــــ
ان شاءالله زیارت با معرفتی بوده باشه براتون.خوش به سعادتتون.سلام مخصوص ما رو خدمت امام رئوف برسونید.

کافیه اشک جاری بشه..زبان دل رو خیلی خوب میفهمند این خاندان عظیم الشأن..
پاسخ:
سلام علیکم
چند روزی هست که برگشتیم
ان شا الله زیارت مقبولی بوده باشه

دوستان مجازی و حقیقی یاد شدند

بله درسته
۰۱ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۳۲ خانم الفــــ
علیکم السلام
ممنونیم از شما. ان شالله بهترینِ دعاهاتون در حق خودتون هم مستجاب بشه.
پاسخ:
خواهش میکنم
ان شا الله..
پناه امن که باشه چشم به حرف‌ میاد و زبون ساکت میشه. اشک، غسل چشمِ. چشمی که صادق و برای گفتن حاجات بهترین وسیله. ان شاالله حاجت روا باشید. 
پاسخ:
بله..
ممنون
همچنین ان شا الله..
سلام
خوشا به سعادتتون
زیارتتون قبول
پاسخ:
علیکم السلام 
ممنون
قسمت همه ان شا الله

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی