icon
بازخورد... :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

بازخورد...

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۱ ق.ظ
از فیلم ها و انیمیشن هایی تا به حال معرفی کردم
چیزی رو دیدید تا به الان؟
مفید و قابل استفاده بوده؟
آخرش حس نکردید که انتخاب بدی بوده و وقتتون تلف شده؟
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۱
مسیح

نظرات (۷)

سلام
من اهل فیلم دیدن نیستم،گرچه فیلم خوب خیییلی میتونه اثرگذار باشه اما معمولا جز فیلم های روی پرده که گاها خوبن یا بعضی تئاترها، فیلم نمیبینم...
البته این تشویق کردن تون و معرفی فیلم های مفید،قابل تحسینه...
پاسخ:
علیکم السلام 
ممنون
کوبو یادمه خوب بود
تشکر
پاسخ:
الحمدلله
۲۱ آذر ۹۶ ، ۰۱:۳۸ خانم الفــــ
سلام.
یادم نمیاد پشیمون شده باشم. معمولا وقتی بخوام فیلم یا انیمیشن ببینم, از قسمت معرفی وبلاگ شما استفاده میکنم.
ممنونم
پاسخ:
علیکم السلام 
الحمدلله با تشدید :)
سلام
من بیشتر اهل انیمیشنم ولی فیلم رو اگر آدم معتبری معرفی کرده باشه میبینم
کارهای میازاکی رو دانلود کردم ولی همه رو ندیدم، تا اینجا راضی بودم.
فیلمها هم در دست اقدامن

پاسخ:
علیکم السلام
کارهای میازاکی بد بینشون نیست

ممنون از توجهتون
بله تقریبا اکثرش رو
(البته یه تعدادی رو هم از قبل دیده بودم )
هنوز تلخی و غم اون انیمیشن مدفن کرم های شب تاب تو دهنم هست. خیلی غم انگیز
این فیلم روح دانلود شده هنوز فرصت نکردم ببینم

خوب بوده معرفی ها من استفاده می کنم
پاسخ:
ممنون از توجهتون
۲۴ آذر ۹۶ ، ۲۳:۰۷ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم وقت بخیر.
ما کوبو رو خانوادگی دیدیم.جذاب بود.
عزالدین رو هم دیدیم
باقی رو هنوز در صف گذاشتیم
به نظرم سنت خوبیه این کارتون.
تشکر
پاسخ:
علیکم السلام 
خب خداروشکر 
ممنون از توجهتون
فیلم های معرفی شده یا دیده شدن یا تو صف دیده شدن هستن
اکثرا هم پیشنهادهای خوب و مفیدی بوده
این راهو ادامه بدین!

پاسخ:
ممنون از توجهتون

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی